رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد؛

اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی/ دستگیری ۴۴ محتکر در این طرح

سردار رحیمی با اشاره به اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک از کشف ۳۰ هزار و و ۶۵۳ حلقه لاستیک خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ - 06November 2023

اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی/ دستگیری ۴۴ محتکر در این طرحبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه با بررسی‌های میدانی و همچنین رصد فضای مجازی مشخص شد برخی تولیدکنندگان لاستیک علیرغم تولید انبوه با احتکار لاستیک‌های تولیدی به دنبال عرضه محصولات خود در بازار نیستند که این اقدام مجرمانه علاوه بر افزایش کاذب قیمت لاستیک تولید‌های مورد نظر، نارضایتی عمومی را در پی داشت، اظهار داشتداشت: در این راستا طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین به مدت شش روز اجرا شد.

سردار رحیمی افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی‌های صورت گرفته تیم‌ها و گشت‌های بازرسی با حضور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و... تشکیل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه بازرسی و سرکشی از انبار‌های کارخانه‌های تولیدی، نمایندگی‌های فروش لاستیک و نشانگاه‌های اقتصادی آنان در دستور کار تیم‌های بازرسی قرار گرفت، بیان داشت: در اجرای این طرح ۳۴ پرونده احتکار تشکیل و ۳۰ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین به ارزش ۸۵ میلیارد تومان کشف شد.

وی با تاکید بر اینکه این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد، در اجرای این طرح ۴۴ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار