تشییع شهید استوار یکم «علی قربانی ریابی» در گناباد

پیکر شهید مدافع وطن استوار یکم «علی قربانی ریابی» شنبه ۱۳ آبان در گناباد تشییع می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 03November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت استوار یکم «علی قربانی ریابی» در اقدام تروریستی اشرار مسلح، مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع وطن با حضور مسئولین محلی و قشر‌های مختلف مردم شنبه ۱۳ آبان مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار ساعت ۹ از مصلی شهرستان گناباد تا چهارراه گیتی‌‌نورد برگزار می‌شود.

بعد از اقامه نماز بر پیکر شهید قربانی، این شهید والامقام جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای ریاب منتقل می‌شود.

همچنین آیین وداع با شهید استوار یکم «علی قربانی ریابی» شامگاه جمعه ۱۲ آبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شهرستان گناباد برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهید استواریکم «علی قربانی ریابی» شنبه ۱۳ آبان ساعت ۱۴ تا ۱۶ و یکشنبه ۱۴ آبان ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در حسینیه روستای ریاب برگزار خواهد شد.

سرهنگ «علی رجبی» فرمانده انتظامی شهرستان گناباد و جمعی از مسئولان محلی روز گذشته با حضور در منزل استوار یکم «علی قربانی ریابی» در روستای ریاب از توابع بخش مرکزی این شهرستان شهادت این مدافع وطن را به خانواده وی اعلام کردند.

استوار یکم «علی قربانی ریابی» پانزدهم آذر ۱۳۷۹ در شهرستان گناباد متولد شد. وی سرانجام شامگاه چهارشنبه ۱۰ آبان در حمله تروریستی اشرار مسلح به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان شهرستان بمپور استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید و چهار نفر دیگر از ماموران انتظامی مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها