مدیرکل آموزش و پرورش قم:

نشانه‌های انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی در مقاومت غزه موج می‌زند

«رحیمی» گفت: آنچه که این روز‌ها از مقاومت فلسطین و غزه می‌بینیم، نشانه‌هایی از ترویج تفکر بسیج و انقلاب اسلامی است که در مردم مظلوم این منطقه موج می‌زند.
کد خبر: ۶۲۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ - 02November 2023

نشانه‌های انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی در مقاومت غزه موج می‌زند

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی که با حضور سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی قم در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: تکریم شهیدان تعظیم شعائر الهی است و همواره باید نعمت بسیج و انقلاب و تعهد نسبت به شهدا را یادآوری کنیم.

وی با تقدیر از روحیه انقلابی و بسیجی فرمانده انتظامی قم و اهتمام نسبت به حضور در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: ترویج روحیه انقلابی و بسیجی در همه دستگاه ها، تضمین کننده حرکت شتابی به سوی قله‌های سرافرازی است.

رحیمی با اشاره به مقاومت مردم فلسطین و غزه عنوان کرد: امروز صحنه‌هایی را که در غزه می‌بیینیم، نشانه‌هایی از تفکر انقلاب اسلامی و بسیج است که در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

این مسئول گفت: عظمت این مقاومت به حدی است که دشمنان مردم مظلوم فلسطین در برابر یک گروه کوچک که از همه طرف در محاصره دیوار و دریا هستند، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار