در بازدید از مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی‌اکبر (ع)؛

فرمانده کل ارتش: فرماندهان باید به دنبال اثربخشی تربیت و آموزش به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی باشند

سرلشکر موسوی گفت: فرماندهان باید به دنبال اثربخشی تربیت و آموزش به ویژه در حوزه نیروی انسانی باشند و تمام توان خود را در آموزش به کار گیرند تا یگانی چابک و موثر در مقابله با تهدیدات داشته باشیم.
کد خبر: ۶۲۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 02November 2023

فرمانده کل ارتش: فرماندهان باید بدنبال اثربخشی تربیت و آموزش به ویژه در حوزه نیروی انسانی باشندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی‌اکبر (ع) نیروی پدافند هوایی ارتش و یگان‌های پدافند هوایی خنداب مستقر در استان مرکزی از نحوه آموزش دانش‌پژوهان بازدید و آمادگی این یگان‌ها را ارزیابی کرد.

فرمانده کل ارتش در این بازدید با اشاره به اهمیت تربیت و آموزش در نیرو‌های مسلح گفت: رشد و ارتقای هر سازمان مرهون تربیت و آموزش است و نیروی انسانی بی بهره از آموزش، مسلماً سازمان را در مسیر انحطاط قرار خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه پیروزی و موفقیت از تربیت و آموزش آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: با لطف خدای متعال و همت فرماندهان عزیز و همراهی استادان و مربیان و عناصر حوزه تربیت و آموزش، امروز دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ارتش رشد چشمگیری در ماموریت ارتقای سطح و عمق آموزش مبتنی بر تربیت نیروی انسانی داشته اند، با این وجود باید بیش از پیش به تربیت دانشجویانی مومن، متعهد، متخصص، ولایتمدار، انقلابی، باسواد و برخوردار از بنیه‌های دانشی متناسب با نیاز، اهتمام ورزند و در این راستا همه توان خود را پای کار آورند.

وی تاکید کرد: فرماندهان باید بدنبال اثربخشی تربیت و آموزش به ویژه در حوزه نیروی انسانی باشند و تمام توان خود را در آموزش بکار گیرند تا یگانی چابک و موثر در مقابله با تهدیدات داشته باشیم.

وی حضور جوانان در مراکز تربیتی وآموزشی ارتش را فرصتی مغتنم برشمرد و افزود: حضور جوانان در این یگان‌ها علاوه بر اهمیتی که در بعد آموزشی دارد فرصتی گران‌بها برای اجرای تکلیف مهم جهاد تبیین است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار