فرمانده انتظامی استان قم:

بسیج دانش‌آموزی ترجمان مکتب سیدالشهداست

سردار «میرحیدری» گفت: آموزه‌های بسیج دانش‌آموزی همان ترجمان مولفه‌های مکتب سیدالشهدا (ع) است که در دل و جان نوجوانان ما رسوخ کرده است.
کد خبر: ۶۲۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ - 02November 2023

بسیج دانش آموزی ترجمان مکتب سیدالشهدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان قم در مراسم بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان را گرامی می‌داریم و شهادت مردم مظلوم فلسطین در تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی را تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: شهید محمدحسین فهمیده حاصل تفکر بسیجی و برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و در حقیقت بسیج دانش آموزی همان حرکت در مسیر این مکتب نورانی است که آموزه های آن در قلب و جان و تمام وجود نوجوانان رسوخ پیدا کرده است.

سردار میرحیدری با تاکید بر اینکه بسیج لشکر مخلص خدا و پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: ان‌شاءالله همه ما چه در نیروی انتظامی و چه غیر آن، بتوانیم با تفکر بسیجی و جهادی تا آخرین لحظه به عنوان سربازی در رکاب رهبر معظم انقلاب، در زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) نقش آفرین باشیم و با انجام وظایف مان در برابر شهدا سرافکنده نشویم.
وی تاکید کرد: خصلت بزرگ بسیج این است که هر جا نیاز بود، برای خدمت رسانی و کاهش آلام مردم وارد صحنه می‌شود و با چارچوب فکری و اعتقادی برگرفته از آموزه‌های انقلاب اسلامی، جامعه را تحت تاثیر قرار داده و تا مرز شهادت پیش می‌رود.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از نقش‌آفرینی دانش آموزان در مباحثی همچون همیار پلیس، ارتقاء فرهنگ و امنیت عمومی و نظم بخشی به ترافیک شهری بخصوص در مراسمات و مناسبت‌های مختلف، تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار