رئیس شورای اسلامی شهر خاش:

حمله به مردم بی‌گناه، ضعف رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد

جمالزهی گفت: حمله به مردم بیگناه در بیمارستان‌ها، مساجد، منازل و شهرک‌های مسکونی و اردوگاه پناهندگان و رحم نکردن به زنان و کودکان از ضعف و زوال رژیم صهیونیستی حکایت دارد.
کد خبر: ۶۲۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ - 07November 2023

حمله به مردم بیگناه، ضعف اسراییل را نشان می دهد«اسحاق جمالزهی» ئییس شورای اسلامی شهر خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: جنایت‌های سران، ماموران و سربازان رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و مناطق فلسطینی‌نشین قابل تحمل نیست و وجدان‌های آگاه بشری از وحشیگری و ددمنشی‌های اسراییل نا‌آرام و دل‌ها محزون و دردمندند.

وی گفت: سران استکباری و صهیونیستی باید بدانند که نه تنها امت اسلامی، بلکه تمام مردم بیدار و با بصیرت و آزاده دنیا از آنان بیزارند و حتی ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌ها از این جنایتکاران ابراز برائت و انزجار می کنند.

جمالزهی ادامه داد: تمام مردم دنیا جنایت های اسراییل غاصب را حدود یکماه اخیر دیده اند و در سراسر جهان شاهد تنفر مردم از جنایتکاران صهیونیستی بوده ایم و نه تنها در کشورهای اسلامی، بلکه در آمریکا و کشورهای غربی، موج نفرت از رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل شکل گرفته‌است.

وی گفت: بنده از سوی مردم خاش و همکاران خود در شورای اسلامی شهر و شهرداری جنایت های رژیم صهیونسیتی در سرزمینهای اشغالی فلسطین و غزه را محکوم می کنم و امیدوارم سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری و سران کشورهای اسلامی در قبال جنایتکاران صهیونیستی سکوت نکنند و ان‌شاءالله روزی برسد که رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل به نابودی برسد و شاهد قدس شریف و اقتدار، عظمت و ابهت امت اسلامی در قبله گاه نخستین مسلمانان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار