معرفی کتاب؛

«در جست‌وجوی نور»

کتاب «در جست‌وجوی نور» مجموعه‌ای است که به معرفی شهدای جاویدالاثر شهرستان دزفول می‌پردازد و توسط «منوچهر ولی‌پور» گردآوری شده و به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۶۲۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 31October 2023

«در جست‌وجوی نور»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کتاب «در جست‌وجوی نور» مجموعه‌ای است که به معرفی شهدای جاویدالاثر شهرستان دزفول می‌پردازد و توسط «منوچهر ولی‌پور» گردآوری شده و به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب که در 152 صفحه به قلم «منوچهر ولی‌پور» منتشر شده، توسط انتشارات «آوان جنوب» با شمارگان هزار نسخه توسط ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با همکاری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول و حمایت «علی تهذیبی» رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول به بازار نشر عرضه شده در کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان از آن رونمایی خواهد شد.

در بخشی از این کتاب آمده است:

پاسداران، مدافعان و سربازان در تمامی ملل و ادیان وظیفه دفاع از خاک کشور و حفظ جان مردم را بر عهده دارند و بسیار قابل احترام هستند لکن تفاوت ایران با سایر کشورهای دنیا در این است که اگر در جنگ، سربازی کشته و جسد او پیدا نشود برای آن‌ها چندان اهمیت ندارد در صورتی که در دین مبین اسلام و به ویژه مکتب انقلاب اسلامی حتی استخوان یک شهید مقدس است و یافتن آن ارزش معنوی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار