یادداشت/ مهدی شهرودی

گام به گام تا نابودی صهیونیست‌ها

دبیر کل حزب‌الله لبنان از زمان آغاز عملیات طوفان‌‌الاقصی و جنگ بین رژیم صهیونیستی و گروه‌‌های مقاومت اسلامی، موضع‌گیری و سخنرانی نداشته است و این موجب وحشت بیشتر صهیونیست از این سکوت شده است.
کد خبر: ۶۲۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ - 31October 2023

راهبرد گام به گام حزب‌الله لبنان در مبارزه با صهیونیست‌هاگروه بین‌الملل دفاع‌پرس‌ ـ مهدی شهرودی؛ پیش از عملیات طوفان‌‌الاقصی گروه‌های مقاومت در فلسطین، برخی شواهد نشان می‌داد که نتانیاهو می‌خواهد برای عبور از بحران داخلی و مشکلات موجود در دولت و کابینه خود، به یک عملیات نظامی در غزه دست بزند.

نتانیاهو به‌دنبال تبدیل غزه به دو بخش شمالی و جنوبی است که با عنوان سرزمین سوخته عنوان می‌شود؛ همچنین به‌دنبال کوچ مردم مظلوم فلسطین از سرزمین‌های مادری‌شان به سمت رفح است.

پیش از اقدام رژیم صهیونیستی گروه‌های مقاومت از نقشه نتانیاهو آگاهی پیدا کردند و در یک عملیات هوشمندانه و موفقیت‌آمیز آرایش سیاسی صهیونیست‌ها را به هم زدند و طرح عادی‌سازی روابط با برخی کشور‌های عرب منطقه را با شکست مواجه کردند؛ بر همین اساس بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به مراکز درمانی به دلیل شکست اطلاعاتی و عملیاتی است که صهیونیست‌ها از گروه‌های مقاومت فلسطین خوردند.

براساس کنوانسیون ژنو، بیماران و مجروحان، کادر پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سیار در زمان جنگ محافظت می‌شوند. آن‌ها تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند مورد حمله قرار گیرند و هدف قرار دادن آن‌ها به عنوان جنایت جنگی تلقی می‌شود.

ماده ۱۸ کنوانسیون شماره ۴ ژنو تصریح می‌کند: «بیمارستان‌های غیرنظامی که برای مراقبت از مجروحان و بیماران، بیماران ناتوان و موارد مرتبط با زایمان تشکیل شده‌اند، در هیچ شرایطی نباید هدف حمله قرار بگیرند و باید همیشه مورد احترام و محافظت طرف‌های درگیری قرار بگیرند.»

این در حالی است که رژیم صهیونیستی تمامی قوانین و مقررات کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و با بمباران مراکز درمانی نیز اقدام به نسل‌کشی در سرزمین‌های اشغالی می‌کند و متاسفانه سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی در قبال این جنایات سکوت کردند.

تحولات امروز در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که نه‌تنها آمریکا، بلکه کشور‌های فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا، کانادا از جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند و با ارسال تجهیزات نظامی و نیرو‌های ویژه صهیونیست‌ها را تشویق به نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی می‌کنند.

رژیم صهیونیستی بار‌ها برای حمله زمینی و ورود به غزه اقدام کرده، اما نیرو‌های مقاومت قاطعانه در برابر جنایت‌کاران صهیونیستی ایستادگی و تلفات و خسارات سنگینی به این رژیم کودک‌کش وارد کردند.

در همین راستا و با توجه به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، شاهد خیزش و حملات نیرو‌های مقاومت به پایگاه‌های آمریکا در سطح منطقه هستیم و این نشان می‌دهد جبهه مقاومت عزم خود را برای نابودی غده سرطانی صهیونیست جزم کرده تا وجود آن‌ها را هر چه زودتر از صفحه روزگار محو کند.

در چنین شرایطی سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی و جنگ بین رژیم صهیونیستی و گروه‌ حماس، موضع‌گیری و سخنرانی نداشته است و این موجب وحشت بیشتر صهیونیست از این سکوت شده است. 

البته تاکتیک گام به گام حزب‌الله لبنان در نابود کردن چشم، گوش و حس‌گرهای رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان گام بزرگی است که با صدها هزار موشک بالستیک و نقطه‌زن حتی می‌تواند به راحتی سرزمین‌های اشغالی را شخم و صهیونیست‌ها را نابود کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار