مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

زنجانی‌ها ۲.۷ میلیارد ریال به مردم غزه کمک کردند

«صالحی» گفت: زنجانی‎‌ها با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک؛ ۲۷۰ میلیون تومان به مردم مظلوم غزه کمک کردند.
کد خبر: ۶۲۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 30October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه اظهار داشت: بار دیگر، رژیم جنایتکار، غاصب، کودک‌کش و بیمارکش صهیونیستی در نهایت درنده خویی به بیمارستان «المعمدانی غزه»، حمله کرد و صد‌ها زن و مرد و کودک بی‌دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ادامه داد: در همین راستا پایگاه‌های جمع آوری کمک از طریق کمیته امداد در سطح شهر دایر شده و در حال حاضر این نهاد به منظور حمایت از کودکان، زنان، مردان و سالمندان غزه کمیته امداد این استان آماده دریافت کمک‎‌های نقدی از طریق پایگاه‌های دایر شده است.

وی با اشاره به اینکه با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک؛ زنجانی‎‌ها ۲۷۰ میلیون تومان به مردم مظلوم غزه کمک کردند، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده صرفا نقدی بوده و از طریق مراجع ذیربط به مردم غزه کمک خواهد شد.

صالحی با اشاره به اینکه اضافه کرد: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی در نقاط مختلف استان، مساجد و ۱۸۲ مراکز نیکوکاری و در روز جمعه مصلی‌های نماز جمعه کار جمع‌آوری کمک‌های مردم استان به مردم غزه را انجام می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی زنجان گفت: روش‌های غیرحضوری کمک به مردم مظلوم فلسطین شامل کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۴#و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار