وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

غرب با حمایت از رژیم صهیونیستی «حقوق بشر» را لگدمال می‌کند

مرتضوی با اشاره به راهپیمایی مردم در کشورهای مختلف در حمایت از فلسطین گفت: امروز رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی این کشور در بمباران مردم غزه حقوق بشر را لگدمال کردند.
کد خبر: ۶۲۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 28October 2023

کشورهای اروپایی با حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ حقوق بشر را لگدمال کردندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز (شنبه) در مراسم امضا تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی با وزارتخانه های کشور، دادگستری و تعاون با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی امروز فقط شعار حقوق بشر، آزادی و دموکراسی سر می‌دهند، اظهار داشت: همین کشورها با حمایت از رژیم صهیونیستی بزرگترین حملات و جنایت را علیه مردم در نوار غزه انجام می‌دهند.

مرتضوی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا اعلام می‌کند اگر رژیم صهیونیستی وجود نداشت قطعا آن را ایجاد می‌کردیم و هر آنچه نیاز داشت در اختیار او قرار می‌دادیم؛ امروز فرانسه، انگلیس و دیگر کشورها با حمایت از اسرائیل به صعیر و کبیر رحم نمی‌کنند و کلیسا، مسجد و بیمارستان ها را بمباران می‌کنند.

وزیر کار گفت: دبیر کل سازمان ملل با سفر به مصر اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به صراحت حقوق بین‌الملل و حقوق بشر را ضایع کرده است و وزیر خارجه این رژیم کودک‌کش می‌گوید که دبیر کل سازمان ملل باید استعفا بدهد.

وی افزود: شب گذشته از زمین، دریا و هوا و در هر کیلومتر مربع هزاران تن بمب بر سر مردم غزه ریختند اما وجدان‌های خفته کشورهای غربی و برخی کشورها بیدار نشده است و آن ها فکر می‌کنند این رژیم اشغال گر ضد بشر تنها به نابودی مردم فلسطین اکتفا می‌کند.

مرتضوی با اشاره به راهپیمایی مردم در کشورهای مختلف در حمایت از فلسطین اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی این کشور در بمباران مردم علاوه بر لگد مال کردن حقوق بشر مردم مظلوم غزه را در محاصره قرار دادند و اجازه نمی‌دهند کمک‌های مردم به دست آن‌ها برسد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار