فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

حماسه آفرینی عشایر در دفاع مقدس مظهر بینش عمیق عشایر ایران اسلامی است

سردار فرجی گفت: حماسه آفرینی و جانبازی عشایر در حمایت و دفاع از انقلاب اسلامی و حضور پر رنگ این قشر در کنار رزمندگان در دفاع مقدس مظهر میهن پرستی و بینش عمیق عشایر سلحشور ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۲۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 26October 2023

حماسه آفرینی عشایر در دفاع مقدس مظهر میهن پرستی و بینش عمیق عشایر سلحشور ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه شورای عشایری بسیج استان گلستان و خراسان شمالی در گرگان برگزار شد.

در این جلسه سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت:  حماسه آفرینی و جانبازی عشایر در حمایت و دفاع از انقلاب اسلامی و حضور پر رنگ این قشر در کنار رزمندگان در دفاع مقدس مظهر میهن پرستی و بینش عمیق عشایر سلحشور ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: محل تردد عشایر این منطقه، مراتع شمال خراسان و استان گلستان است که با توجه به ساختار زندگی عشایری و فصل کوچ نشینی برخی محدودیت‌ها و موانع وجود دارد که با هم افزایی بین دو استان می‌توان موانع جدی را از این قشر سلحشور برطرف نمود.

سرتیپ دوم پاسدار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: عشایر جان برکف و مقاوم ما با ایستادگی و مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی بسیار در مقاطع حساس و بحرانی کشور، عهد و میثاق خود را با، ولی امر مسلمین حفظ کرده و به آن افتخار می ‎کنند. هم اکنون نیز نیرو‌های نظامی میهن اسلامی به پشتوانه همین غیور مردان و آحاد ملت از کیان و شرف این مرز و بوم حراست می‌کنند.

سردار «ملک شاهکوهی» افزود: تمامی ظرفیت‌های موجود در هر دو استان اعم از دولتی و غیر دولتی و بخش‌های خصوصی باید در جهت رفع محدودیت‌ها و موانع موجود عشایر بسیج شوند. از دستگاه‌ها و ادارات مرتبط با عشایری با برنامه ریزی و مدیریت و کار جهادی انتظار عشایر را برآورده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها