روایت دانشجویی از دیدار با خانواده شهیدی که سایه هیچ بود+تصاویر

یکی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) روایت دیدار شب گذشته خود با خانواده شهید تقوی فر را اینگونه روایت می کند: جمله‌ای زیبا از شهید نظر ما را به خود جلب کرد: "هیچ اگر هیچ است، من سایه‌ی هیچ هستم..."
کد خبر: ۶۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ - 16December 2015

روایت دانشجویی از دیدار با خانواده شهیدی که سایه هیچ بود+تصاویر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، عصر دیروز جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) به دیدار خانواده شهید مدافع حرم شهید تقوی فر رفتند تا ارادت خود را به کسانی که برای حفظ حرم حضرت زینب (س) جان فدا کردند، عرض کنند.

پروین مرادی همسر شهید "حاج حمید تقوی فر" معروف به ابومریم در این دیدار به ذکر خاطراتی از زمان جنگ، ترورهای ناموفق شهید و خلاصهای از سی و پنج سال همراهی خود با شهید را بازگو کرد.

یکی از دانشجویان دیدار خود را اینگونه روایت میکند: وارد منزل شهید شدیم. همسرشهید شروع به تعریف از خاطره ها از زمان جنگ، اقدام به ترورهای ناموفق شهید تا شهامت شهید و خلاصه از سی و پنج سال همراهی خودش با شهید گفت. در لا به لای مستندهایی که ایرانیها و عراقیهای "سریا الخراسانی" برای شهید ما درست کردند، جملهای زیبا از شهید نظر ما را به خود جلب کرد: "هیچ اگر هیچ است، من سایهی هیچ هستم..." سردار مدافع حرم عسکریین برای رفتن به عراق از سپاه استعفا داده بود و به دور از پست و مقام و شهرت برای تشکیل بسیج مردمی، راهی عراق شد. شهیدی که عراقیها بیشتر از ما میشناختنش. شهیدی که موسس "سریا الخراسانی" در عراق  بود. سرداری که به گفته همسرشان و به استناد فیلمها میدیدیم در موقع جنگ سلاح دست نمیگرفت و میگفت "سلاح من زبان من است." شهیدی که در عین گمنامی مسئول تامین امنیت زائران اربعین پارسال بود و طی حملات زیادی دشمن را به عقب راند و در همین راه شهید شد.

در پایان این دیدار، لوح یادبودی برای تجلیل از این همسر نمونه به ایشان تقدیم شد.

سردار شهید حمید تقوی فر پس از سالها تلاش و مجاهدت در عرصههای مختلف ۸ سال دفاع مقدس و حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل (ره)، سال گذشته در مقابله با گروهکهای تروریستی و دفاع از حریم اهل بیت (ع) در عراق به فیض عظیم شهادت نائل گشت.

گفتنی است؛ سالگرد سردار مدافع حرم "حاج حمید تقویفر" یک شنبه ششم دی ماه در مسجد ولی عصر (عج) برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار