مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خبر داد؛

پایش تخصصی سلامت ۸۰ نفر از جانبازان گروه‌های خاص در استان البرز

رستمیان از اجرای پایش تخصصی سلامت ۸۰ نفر از جانبازان گروه‌های خاص با هدف بهبود وضعیت سلامتی، چکاب کامل و درمان این عزیزان به صورت تخصصی و عمومی در دو مرحله خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 23October 2023

پایش تخصصی سلامت ۸۰ نفر از جانبازان گروه‌های خاص در استان البرزبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و با بیان اینکه باید نسبت به سلامت جانبازان توجه ویژه‌ای شود، اظهار داشت: سلامتی جانبازان به‌ویژه جانبازان گروه‌های خاص یکی از دغدغه‌های مهم بنیاد است، لذا هر ساله با اجرای پایش سلامت تخصصی برای این عزیزان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم شرایط سلامتی جانبازان را بهبود بخشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: در همین رابطه و در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال جاری، ۸۰ نفر از جانبازان گروه‌های خاص شامل شیمیایی شدید، متوسط و قطع نخاعی به همت معاونت بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در یک مرحله توسط پزشکان متخصص در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل اکو، آزمایش و نوار قلب توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص ویزیت شدند.

وی مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح را بررسی و بهبود وضعیت سلامتی و در صورت لزوم درمان جانبازان عنوان و تصریح کرد: باید در حوزه سلامت ایثارگران با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنیم، طرح پایش سلامت جانبازان با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

رستمیان افزود: مرحله دوم این طرح از اواسط این هفته آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و طی آن جانبازان در بخش‌های مغز و اعصاب، ارتوپد، داخلی، چشم‌پزشکی و اورولوژی توسط پزشکان متخصص ویزیت خواهند شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار