با استقبال مردم آبادان و خرمشهر صورت گرفت؛

ورود پیکرهای مطهر ۲۲ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه

پیکر مطهر ۲۲ شهید تازه تفحص‌شده هشت سال دفاع مقدس با استقبال مردم آبادان و خرمشهر از مرزبین‌المللی شلمچه به کشور بازگشتند.
کد خبر: ۶۲۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ - 23October 2023

ورود پیکرهای مطهر ۲۲ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچهبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز؛ پیکر مطهر ۲۲ شهید تازه تفحص‌شده هشت سال دفاع مقدس امروز (دوشنبه) با استقبال مردم آبادان و خرمشهر از مرزبین‌المللی شلمچه به کشور بازگشتند.

سردار «سیدمحمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مرز شلمچه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکرهای پاک و مطهر این شهدا به‌تازگی در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه در خاک عراق تفحص شده‌اند.

وی افزود: این شهدا در عملیات‌های مربوط به والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، منطقه عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار باقرزاده تصریح کرد: این شهدا با استقبال عشایر منطقه و حضور مردم شهید پرور شهرهای آبادان و خرمشهر به نمایندگی از ملت ایران، از مرز بین‌المللی شلمچه به کشور بازگشتند.

پیش از ورود پیکر مطهر شهدا اسناد ورود این شهدا با حضور نمایندگان صلیب سرخ در ایران و عراق به امضا رسید.

پیکرهای این شهدا امروز به اهواز منتقل و مراسم بزرگداشتی در معراج شهدای اهواز برگزار می‌شود. سپس پیکر این شهدا برای انجام مراحل شناسایی، به تهران منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار