استاندار کرمانشاه در دیدار با جانشین فرمانده کل فراجا مطرح کرد؛

پیگیری ایجاد معابر مجاز کولبری و ساماندهی معتادان متجاهر در کرمانشاه

صحرایی گفت: طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر از اسفند سال گذشته آغاز و طی آن تعداد زیادی از معتادان جمع‌آوری شده که این طرح با شروع به‌کار اردوگاه صیانت در شرق استان، وارد مرحله تکمیلی خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ - 22October 2023

پیگیری ایجاد معابر مجاز کولبری و ساماندهی معتادان متجاهر در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز با سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل (فراجا) درباره تسهیل در ایجاد معابر کولبری مجاز، ضرورت جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، جلوگیری از قاچاق کالا، ساماندهی معتادان متجاهر و تقویت امنیت مرزهای استان گفت‌وگو و تبادل ‌نظر شد.

صحرایی در این دیدار، مهار آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه سرقت‌های خرد را از برنامه‌های کلیدی دولت در استان عنوان و اظهار داشت: طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر از اسفند سال گذشته آغاز و طی آن تعداد زیادی از معتادان جمع‌آوری شده که این طرح با شروع به‌کار اردوگاه صیانت در شرق استان، وارد مرحله تکمیلی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر از اسفند سال گذشته آغاز و طی آن تعداد زیادی از معتادان جمع‌آوری شده که این طرح با شروع به‌کار اردوگاه صیانت در شرق استان، وارد مرحله تکمیلی خواهد شد.

وی افزود: در مرحله نهایی دیگر هیچ معتاد متجاهری در سطح شهرهای استان نخواهیم داشت و طی یک پروسه زمانی مشخص، این معتادان، بهبودیافته و دارای مهارت و شغل خواهند شد.

سردار رضایی جانشین فرمانده کل فراجا در این دیدار عملکرد مدیریت ارشد استان کرمانشاه، فراجا و مرزبانی استان در آیین اربعین حسینی (ع) امسال را قابل تقدیر دانست و از همراهی استاندار کرمانشاه در مدیریت آسیب ‌های اجتماعی، ارتقای امنیت استان و کمک به اجرای برنامه‌های فراجا تقدیر کرد.

سردار رضایی همچنین با اشاره به اینکه سلاح گرم در بسیاری از جرایم نقش کلیدی دارد، بر ضرورت جمع‌آوری این سلاح‌ها و جلوگیری از قاچاق آن تاکید کرد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار