به منظور ابراز همبستگی با مردم فلسطین؛

سفرای کشور‌های مسلمان در مقابل سفارت فلسطین در بخارست حضور یافتند

سفیر کشورمان به همراه سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور در مقابل سفارت فلسطین در بخارست، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۲۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 21October 2023

حضور سفرای کشور‌های مسلمان در مقابل سفارت فلسطین در بخارستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید حسین سادات میدانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخارست و سفرای مقیم کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی به منظور ابراز همبستگی با مردم فلسطین در محل سفارت فلسطین در بخارست حضور یافتند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران به همراه سفرا و دیپلمات‌هایی از کشور‌های اردن، الجزایر، اندونزی، ترکیه، تونس، سودان، سوریه، عراق، عربستان سعودی، فلسطین، قطر، کویت، لبنان، لیبی و مراکش در مقابل سفارت فلسطین در بخارست گردهم آمدند تا ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دهند و اعتراض خود را نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع در بیمارستان المعمدانی غزه به گوش جهانیان به ویژه مردم رومانی برسانند.

سفرای کشور‌های عضو سازمان کنفرانس اسلامی در بخارست در بیانیه‌ای اعلام کردند حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی (الاهلی) غزه که منجر به کشته و زخمی شدن صد‌ها غیرنظامی بی گناه شد را به شدت محکوم می‌کنند و این اقدام شنیع نقض آشکار اصول حقوق بشر بین‌المللی و حقوق بشردوستانه است.

این اعلام همبستگی در چارچوب تصمیم اخیر وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده انجام شد و سفرای کشور‌های اسلامی توقف فوری و کامل تجاوزات وحشتناک نیرو‌های اشغالگر اسرائیل به نوار غزه، کرانه باختری و اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان و همچنین رفع فوری محاصره تحمیل شده به نوار غزه و اجازه ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه، پزشکی و امدادی را خواستار شدند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار