معاون سیاسی سپاه:

رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها از سر استیصال است

سردار جوانی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها در روز‌های اخیر از سر استیصال است؛ زیرا آن‌ها حتی تصور نمی‌کردند که مقابل رزمندگان مقاومت، چنین شکستی را متحمل شوند.
کد خبر: ۶۲۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 20October 2023

رژیم صهیونیستی تصور شکست نمی‌کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سرداران و ۵۸ شهید شهرستان گرمه و دو شهید جاویدالاثر این شهرستان که در محل مسجد جامع گرمه برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل با اعتماد به وعده نصرت الهی در زمان جنگ تحمیلی فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار جوانی گفت: شهدا راهنما و چراغ راه آینده همه ما هستند تا در مسیر درست ارزش‌ها گام برداریم و راه را گم نکنیم.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: دشمنی دشمنان امروز، بیش از پیش افزایش یافته؛ چرا که آنان نزدیک شدن ملت ایران را به فتح قله‌های موفقیت و بالندگی می‌بینند.

وی با بیان اینکه رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها در روز‌های اخیر از سر استیصال است، افزود: رژیم صهیونیستی حتی تصور نمی‌کرد که مقابل رزمندگان مقاومت، چنین شکستی را متحمل شود.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همواره در کنار مظلومین عالم قرار گرفته و این امر الهی است که در جبهه‌ی مقابله با ظلم نقش‌آفرینی کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار