مدرسه علمیه اهل سنت حضرت خدیجه (س) سنندج:

جهان اسلام پاسخ کوبنده به جنایات صهیونیست‌ها بدهد

اساتید و طلاب خواهر مدرسه علمیه اهل سنت حضرت خدیجه (س) سنندج جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۲۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 20October 2023

بیانیه مدرسه علمیه اهل سنت حضرت خدیجه (س) سنندج در جنایت صهیونیست‌هابه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، اساتید و طلاب خواهر مدرسه علمیه اهل سنت حضرت خدیجه (س) سنندج با صدور بیانیه‌ای جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

صهیونیست‌ها در طول تاریخ از بعثت پیامبر اسلام صلی الله علیه تا امروز با قتل، تجاوز تعدی و با اعمال پلید و دور از انسانیت عجیبن بوده‌اند.

با اولین جنایت و خیانت که در زمان پیامبر (ص) در جنگ خیبر انجام دادند و از سپاه اسلام به فرماندهی حیدر کرار حضرت علی (رض و کرم الله وجه) شکست خوردند و در طول تاریخ همیشه اهل جدل و جنایات بودند و با جنایاتی که در بیمارستان المعمدانی با قتل عام بچه‌ها و زن و پیر و جوان که یک نسل کشی واقعی است ثابت کردند که واقعاً جنایتکار هستند و در این جنایت آمریکای جنایت کار و انگلیس خبیث شریک هستند.

ما به عنوان یک مسلمان این جنایت وحشتناک را بشدت محکوم می‌نمایم و از تمام مسلمانان و کشور‌های اسلامی تقاضامندیم که در مقابل این جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده داشته باشند که برابر با آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر اسلام صلی الله علیه وسلم باید در مقابل ظالم ایستاد؛ لذا وظیفه اسلامی و انسانی ما حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ایستادن در مقابل اسرائیل ظالم غاصب صهیونیستی است.

ان شاءالله با وحدت جهان اسلام در مقابل کفر جهانی و اسرائیل غاصب صهیونیستی و حمایت ازملت مظلوم فلسطین نصرت الهی نزدیک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار