در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع ملی ترکیه؛

سرلشکر باقری: آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است/ دولت ترکیه از همه ابزارهایش برای جلوگیری از ادامه جنایات علیه غزه استفاده کند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر لزوم اقدام جدی برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، گفت: حمایت تسلیحاتی آمریکا از این رژیم به معنای مشارکت دولت آمریکا در جنایات صهیونیست‌هاست.
کد خبر: ۶۲۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 20October 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «یاشار گولر»‌ وزیر دفاع ملی ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، آخرین تحولات منطقه‌ای را مورد ارزیابی قرار داد.

سرلشکر باقری در این گفت‌وگوی تلفنی، با اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در تشدید فشار‌ها و جسارت و هتک حرمت به مسجدالاقصی و مردم فلسطین اظهار داشت: باید اقدام جدی برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه به غیرنظامیان در غزه و رساندن کمک‌های انسانی به آن‌ها شامل غذا و دارو صورت گیرد.

وی حمایت‌های گسترده آمریکا از جمله تدارک تسلیحات و مهمات سنگین برای رژیم صهیونیستی را به معنای مشارکت دولت آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی برشمرد و آن را عامل پیچیده‌تر شدن اوضاع در غزه دانست و در مورد عواقب آن هشدار داد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین از دولت ترکیه خواست از همه ابزارهایش در جلوگیری از ادامه جنایات و حمایت از مردم غزه بهره‌گیری کند.

یاشار گولر، وزیر دفاع ملی ترکیه نیز ضمن تشریح اقدامات دولت این کشور برای کاهش تنش و توقف درگیری‌ها تأکید کرد که کشورش به این تلاش‌ها ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار