معاون سیاسی سپاه:

طوفان‌الاقصی شکستی همه‌جانبه را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد

سردار جوانی گفت: در پی عملیات طوفان‌الاقصی شکستی همه‌جانبه بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد شد و این رژیم هر کاری کند، نمی‌تواند این شکست را جبران کند.
کد خبر: ۶۲۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ - 19October 2023
طوفان الاقصی شکست همه جانبه بر رژیم صهیونیستی وارد کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (پنج شنبه) در جلسه شورای اداری گرمه با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: پرچم‌دار جهاد تبیین حضرت زینب (س) است. جهاد تبیین از زمان عاشوراست و امروز اگر کسی که می‌خواهد جهاد تبیین کند، باید عالم و آگاه باشد.
 
سردار جوانی گفت: امروز دشمن در تلاش است که مردم و خصوصاً جوانان را نسبت به آینده ناامید کند؛ لذا ما با تلاش و کار شبانه‌روزی باید جلو دشمن را بگیریم.
 
معاون سیاسی سپاه افزود: دشمن به دنبال این است که سرمایه نظام یعنی مردم را بگیرد؛ لذا نباید بگذاریم که این اتفاق بیفتد و زمانی که مردم ببینند مسئولان ساده‌زیست، دلسوز در حال خدمت خالصانه به مردم هستند به مسئولان، بدبین نخواهند شد.
 
وی بیان کرد: دشمنان با جمهوری اسلامی مشکل دارند و نمونه آن را در فتنه ۸۸ و در اغتشاشات سال قبل نشان دادند؛ آن‌ها می‌خواهند مردم خصوصا جوانان ما نسبت به جمهوری اسلامی و مسئولان بدبین و ناامید شوند.
 
سردار جوانی گفت: با طوفان‌الاقصی شکست همه‌جانبه بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد شد و به تعبیر مقام معظم رهبری این شکست جبران‌ناپذیر است و رژیم صهیونیستی هر کاری بکند، نمی‌تواند شکست را که به دست مقاومت فلسطین متحمل شد، جبران کند.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت برای نسل جوان است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار