جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

دشمنان نتوانستند تفکر انقلابی و دفاع از محرومین را محدود کنند

سردار نوری گفت: دشمنان با تمام تلاش و فشار‌های وارد بر ملت ایران و کشور‌های اسلامی، نتوانسته‌اند جلوی تفکر انقلابی و ظلم ستیزی و دفاع از محرومین را بگیرند.
کد خبر: ۶۲۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ - 19October 2023
دشمنان نتوانستند تفکر انقلابی و دفاع از محرومین را محدود کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «روح الله نوری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم اجلاسیه شهدای وحدت در زاهدان گفت: جوانان این کشور در جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس جانانه ایستادگی کرده و اجازه تجزیه کشور را به دشمنان ندادند.
 
سردار نوری افزود: امروز در جای جای کشور و در بلاد اسلامی و فراتر شاهد ثمره خون شهدا هستیم، دشمنان با تمام تلاش و فشار‌های وارد بر ملت ایران و کشور‌های اسلامی، نتوانسته‌اند جلوی تفکر انقلابی و ظلم ستیزی و دفاع از محرومین را بگیرند و آن را محدود کنند.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به رشادت‌ها و خدمات سردار شوشتری بیان کرد: ایشان را از سال ۱۳۶۲ می‌شناسنم و آوازه رشادهایشان بر کسی پوشیده نیست در سیستان و بلوچستان نیز منشا محرومیت زدایی بوده‌اند.
 
وی با بیان اینکه هنوز کار تمام نشده و باید همیشه آماده باشیم، دقت کنیم و لحظه‌ای غفلت نکنیم که دشمن فرصت سو استفاده پیدا کند، هر فردی در هر جایگاهی و موقعیت شغلی فرهنگی، اجتماعی سیاسی و.. حضور دارد باید به وظیفه خود به درستی عمل کرده و این فرصت خدمت را از دست ندهد.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نباید زبان دشمنان شویم، نباید اجازه بدهیم جوانان مان زبان دشمنان شوند، انقلاب از ما انتظار غفلت و فرصت سوزی ندارد.
 
گفتنی است در پایان چهاردهمین یادواره شهدای وحدت و امنیت سیستان و بلوچستان سردار «حسین الماسی» به عنوان فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی و سرهنگ «سید محمد حسینی» به عنوان فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی معرفی شدند.
 
همچنین از تندیس «شهید نورعلی شوشتری» در این مراسم رونمایی و از خانواده شهدا تقدیر شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار