فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

برنامه توسعه موشکی ایران هشداری جدی برای متجاوزان است

امیر صباحی‌فرد گفت: برنامه توسعه موشکی ایران هشداری جدی و تهدیدی واقعی برای بیگانگان و متجاوزان است.
کد خبر: ۶۲۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ - 19October 2023
برنامه توسعه موشکی ایران هشداری جدی برای بیگانگان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از مناطق پدافندی جنوب کشور از گروه پدافند هوایی بندر طاهری بازدید و بر تقویت سامانه‌های پدافندی و تسلیحات موشکی تأکید کرد.
 
امیر صباحی فرد در این بازدید اظهار داشت: برنامه توسعه موشکی ایران هشداری جدی و تهدیدی واقعی برای بیگانگان و متجاوزان است و یقیناً هرگونه تهدید با پاسخ کوبنده غیور‌مندان پدافند هوایی مواجه می‌شود.
 
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر این‌که قدرت و توان موشکی پدافند هوایی به هیچ وجه اغراق نیست و یک موضوع جدی است، افزود: ارزیابی توان موشکی ایران بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و لرزه بر اندام بیگانگان انداخته است.
 
وی با اشاره به اینکه همواره امنیت پایدار در مرز‌های هوایی کشورمان برقرار است، تصریح کرد: منافع ملی و آسودگی خاطر هموطنانمان اساسی‌ترین خط قرمز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که هرگز مماشاتی در این زمینه وجود ندارد.
 
امیر صباحی فرد تاکید کرد: اگر اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نبود، قطعاً آشوب، ناامنی، قتل و کشتار سراسر منطقه را فرا می‌گرفت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار