انجمن «روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

انجمن «روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان» با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۲۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 19October 2023

انجمن «روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان» جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم کردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان در پی حمله رژیم کودک کش اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.

خوی درنده رژیم کودک کش اسرائیل، یک بار دیگر صحنه‌های دردناک و تاسف بار از نسل کشی فلسطینیان را در برابر دیدگاه جهان بشریت به تصویر کشید.

آنچه شب گذشته در بیمارستان المعمدانی غزه رخ داد، نشانی آشکار و مبرهن از جنایت رژیم جلاد اسرائیل و هم پیمانانش بود که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملت ستم دیده فلسطین که بیش از ۷۰ سال تحت ظلم و جور صهیونیست منفور و کودک کش و حامیان جلادش در رأس آنها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه، همدردی خود را با خانواده شهدا و کشته شدگان در حملات رژیم درنده خوی اسرائیل اعلام می‌دارد و با دعوت همگانی برای حضور در تجمع ضد اسرائیلی، همصدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان، امروز را به عزا نشسته و متضرعانه از خداوند سبحان، فرج منتقم خون شهدا، آقا امام زمان (عج) را مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار