فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمنان تمامی تلاش خود را برای تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها به کار گرفته‌اند

امیر سرتیپ حیدری گفت: دشمنان تمامی تلاش خود را برای تبدیل ارزش‌های ملت به ضد ارزش‌ها و بی‌هویت کردن آن‌ها به کار گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۲۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 19October 2023

دشمنان تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها به کار گرفته‌اند/ نقش برجسته معلمان در هدایت صحیح افکار جوانانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش سیاسی مدیران و مربیان پرورشی مدارس کوی‌های سازمانی نزاجا که در سطح تهران و پرندک و در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان همواره تمامی تلاش خود را برای تبدیل ارزش‌های ملت به ضد ارزش‌ها و بی‌هویت کردن آن‌ها به کار گرفته‌اند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: دشمنان و مستکبران همواره با اختلاف‌افکنی و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی، فاصله گرفتن از ارزش‌ها، شبهه‌افکنی، پیمان‌شکنی، استفاده ابزاری از مقدسات، القای یأس و نا امیدی، گسترش بی‌بند و باری و تحریف حقایق به دنبال این هستند تا انقلاب اسلامی ایران را نابود و یا حداقل مسیر آن را عوض کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ذهن جوانان و نوجوانان مانند زمین شخم‌زده، آماده‌ی کشت است و هر آنچه را در اذهان آن‌ها بکاریم، درو خواهیم کرد؛ بنابراین باید با اقدام مناسب و به‌موقع و آموزش‌های صحیح از این فرصت بهره‌برداری کنیم و اذهان آن‌ها را از انحرافات دشمنان خالی و در عوض با حقایق آشنا سازیم.

وی نقش معلمان را در هدایت افکار جوانان مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم و به‌ویژه جوانان باید نسبت به حربه‌های دشمنان آگاه باشند و روزبه روز بر بصیرت خود بیفزایند تا دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار