مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان:

وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد رژیم کودک‌کش محقق خواهد شد

سرهنگ «موسوی» گفت: وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید به امید خداوند محقق خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 19October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«جنایت جدید رژیم جعلی، کودک‌کش و فاسد صهیونیستی در نواز «غزه» و بمباران وحشیانه بیمارستان «المعمدانی» بار دیگر خوی وحشی‌گری رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.

اسرائیل غاصب، این روزها در گردابی دست و پا می‌زند که نتیجه شکست مفتضحانه‌اش در عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» است که توسط مجاهدان فلسطینی رقم خورده است، امروزغزه آیه‌ مقاومت است و شاهد این هستیم که رزمندگان جبهه مقاومت با الگوگیری از رزمندگان دفاع مقدس حماسه آفرینی می‌کنند.

اقدام هولناک و دردناک رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه که به شهادت کودکان و زنان و ملت بیگناه و بی‌دفاع منجر شد، قلب انسان‌های آزاده جهان را جریحه‌دار کرده و در پی آن این روزها شاهد قیام ضدصهیونیستی ملت‌های مسلمان در کشور‌های مختلف هستیم.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز ضمن همدردی با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و غزه، جنایت رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست را در این کشتار وحشیانه محکوم کرده و تاکید دارد وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید به امید خداوند محقق خواهد شد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها