شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله/ شمار شهدای امروز حزب‌الله به ۴ نفر رسید

حزب‌الله لبنان امروز با انتشار بیانیه‌ای، از شهادت ۲ نفر دیگر از اعضای خود به نام‌های «حسین هانی الطویل» و «امیر کربلا» خبر داد که با احتساب شهادت این ۲ نفر، تعداد شهدای امروز حزب‌الله در نبرد با صهیونیست‌ها به چهار نفر رسید.
کد خبر: ۶۲۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ - 17October 2023

شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله/ شمار شهدای امروز حزب‌الله به ۴ نفر رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب‌الله لبنان امروز (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای، از شهادت ۲ نفر دیگر از اعضای خود به نام‌های «حسین هانی الطویل» از ساکنان شهرک «خربه سالم» واقع در جنوب لبنان و «امیر کربلا» یکی دیگر از اعضای خود خبر داد که با احتساب شهادت این ۲ نفر، تعداد شهدای امروز حزب‌الله در نبرد با صهیونیست‌ها به چهار نفر رسید.

حزب‌الله امروز همچنین از حمله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد و تأکید کرد که نیرو‌های این جنبش یک مقر سربازان اسرائیلی را در «بیاض بیلدا» واقع در مرز‌های لبنان با فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

حزب‌الله با اشاره به اینکه این حمله با موشک‌های هدایت‌شونده انجام شد، خبر داد که در جریان آن، چند نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

حزب‌الله همچنین در یازدهمین روز عملیات طوفان‌الاقصی، با انتشار بیانیه‌ای، از حملات مجدد به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد. در این راستا، نیرو‌های مقاومت ساعاتی پیش مقر‌های «زرعیت»، «الصدح»، «جل الدیر»، «المالکیة» و «برکة ریشا» را با سلاح مناسب، به‌صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب‌الله بعد از ظهر روز گذشته (دوشنبه) نیز در دهمین روز عملیات طوفان‌الاقصی، از هدف قرار دادن پنج مقر متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

نیرو‌های مقاومت حزب‌الله موفق شدند مقر‌های «مسکاف عام»، «خربة المنارة»، «هرمون»، «ریشا» و «رامیة» را به‌صورت مستقیم و با سلاح مناسب هدف قرار دهند. حزب‌الله همچنین خبر داد که در جریان این حملات، چند نظامی اسرائیلی هم زخمی شدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار