در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: طوفان‌الاقصی افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد/ شاهد رویارویی غرب با تفکر جهاد و مقاومت در غزه هستیم

علیرضابیگی گفت: امروز صحنه رویارویی غرب با روسیه به صحنه رویارویی غرب با تفکر جهاد و مقاومت که پشتیبان و پایه‌گذار آن جمهوری اسلامی ایران است تغییر یافته و این موضوع بسیار مهم است.
کد خبر: ۶۲۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 17October 2023

شاهد رویارویی غرب با تفکر جهاد و مقاومت در غزه هستیم«احمد علیرضابیگی» عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، درباره تحولات فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اظهار داشت: اتفاقاتی که در غزه در جریان است موجب افسوس و ناراحتی تمامی مسلمین است. متأسفانه جنایاتی که رژیم صهونیستی علیه مردم غزه انجام می‌دهد شبیه به نسل‌کشی است که فقط از توان یک عده نژادپرست برمی‌آید.

وی افزود: رژیم صهیونیستی را باید نژادپرست‌ترین و جنایتکارترین رژیمی دانست که اصلاً به هیچ‌یک از اصول و قواعد بین‌المللی پایبند نیست و حتی نسبت به افکار عمومی جهان اظهار بی‌تفاوتی می‌کند و برایش مهم نیست قرار است چه بر سر مردم مظلوم غزه بیاید بلکه فقط به دنبال این است اراضی تحت اشغال خود را حفظ و حتی گسترش دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشور‌هایی که تا قبل از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی برای اوکراینی‌ها دل می‌سوزاندند امروزه رنگ عوض کرده‌اند و برای رژیم اشغالگر قدس گریه می‌کنند و دل می‌سوزانند بدون اینکه شرایط مردم غزه برایشان مهم باید یا کشت و کشتاری که صهیونیست‌های جنایتکار علیه ساکنان غزه راه انداخته‌اند را پوشش رسانه‌ای دهند.

علیرضا بیگی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس بی‌ثبات‌ترین و متزلزل‌ترین رژیم دنیاست گفت: سران غربی و حامیان رژیم صهیونیستی با توسل به امپراتوری رسانه‌ای خود و نیز با ارائه کمک‌های نظامی و مادی به دنبال این هستند که مامع فروپاشی رژیم صهیونیستی باشند و آن را از تزلزل نجات دهند.

وی تصریح کرد: امروز صحنه رویارویی غرب با روسیه به صحنه رویارویی غرب با تفکر جهاد و مقاومت که پشتیبان و پایه‌گذار آن جمهوری اسلامی ایران است تغییر یافته و این موضوع بسیار مهم است.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی معتقد است که عملیات طوفان‌الاقصی افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برده است و در این رابطه یادآور شد: طبیعتاً همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند دیروز اسرائیل با امروز اسرائیل بسیار متفاوت خواهد بود. خشم و کینه صهیونیست‌ها و ترس او از فروپاشی را باید در شدت خرابی‌های غزه و حملات هوایی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی جست‌وجو کرد.

علیرضا بیگی با تأکید بر اینکه دولت‌های اسلامی به ویژه دولت‌های عرب در معرض یک آزمایش قرار گرفته‌اند، گفت: چراکه امروز اختلاف و تعارض آن‌ها با مردمانشان بیشتر ظهور و بروز پیدا کرده و آن‌ها به این حقیقت دست پیدا کرده‌اند که اگر مردم را می‌خواهند باید پشتیبان فلسطین باشند و این مهم خود را در صحنه‌ها و راهپیمایی‌های مختلف خودش را نشان می‌دهد.

به گفته وی، مردم غزه به هیچ‌گاه دیدگاه محمود عباس و جریان سازش را قبول ندارند و هرگونه سازش با رژیم صهیونیستی را به معنای نابودی فلسطین می‌دانند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آبرو و اعتبار بنیامین نتانیاهو در میان ساکنان اراضی اشغالی و حتی ارتش رژیم صهیونیستی به کل از بین رفته است، اظهار کرد: به عنوان مثال وقتی نتانیاهو و همراهانش به میان سربازان ارتش صهیونیستی رفته بودند با واکنش و استقبال بد آن‌ها مواجه شدند که همین مسئله موجی از نفرت نسبت به نتانیاهو را نشان می‌دهد.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی شروعی برای فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی است و ان‌شاءالله به زودی این رژیم از بین خواهد رفت و آزادسازی قدس شریف جزء اهداف ماست که به زودی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار