در اجتماع فعالان و یاوران فلسطین؛

نماینده حماس در ایران: طوفان‌الاقصی مرحله دوم عملیات سیف‌القدس است/ رژیم صهیونیستی توان رویارویی با رزمندگان مقاومت را ندارد

خالد القدومی با بیان اینکه صبر ملت فلسطین در برابر جنایت دشمن صهیونیستی به سر آمده است، گفت: نتیجه این صبر طوفان است و هرکس باد بکارد طوفان درو می‌کند.
کد خبر: ۶۲۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 16October 2023

نماینده حماس در ایران: طوفان‌الاقصی مرحله دوم عملیات سیف‌القدس است/ رژیم صهیونیستی توان رویارویی با رزمندگان مقاومت را نداردمهدی اصغری؛ به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «خالد القدومی» نماینده جنبش حماس در ایران در اجتماع بزرگ فعالان و یاوران فلسطین که به همت دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور جمعی از فعالان حوزه مقاومت در بوستان ورشو برگزار شد، اظهار داشت: صبر ملت فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین که بیش از یک قرن است، لبریز شده که نتیجه این صبر طوفان الاقصی شد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هرکس باد بکارد طوفان درو می‌کند.

القدومی در ادامه با اشاره به اینکه طوفان الاقصی مرحله دوم سیف القدس است، گفت: تا این لحظه با وجود اینکه آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و سایر کشور‌ها از این رژیم حمایت می‌کنند، با رزمندگان ما رو در رو نشده است و فقط به دنبال تخریب منازل و کشتار شهروندان غیر نظامی است.

وی هدف دشمن را سرنگونی حماس و توان رزمی این جنبش دانست و افزود: دشمن صهیونیستی تا به امروز نتوانستند مانع شلیک موشک‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی شوند.

نماینده جنبش حماس در ایران ادامه داد: این جنگ دارای دو چهره است. یک سو پایداری و پیروزی فلسطین و سوی دیگر جنایات رژیم صهیونیستی است. برای همین هم از همه انتظار دارم که این پیروزی را به خاطر بسپارند.

القدومی خاطرنشان کرد: این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ است که روی می‌دهد. عملیات طوفان الاقصی در ۳ سطح امنیتی، نطامی و سایبری در روی زمین، هوا و دریا انجام شد.

وی اضافه کرد: تا کنون هم بیش از دو هزار نظامی صهیونیست دستگیر شدند. ضمن اینکه صهیونیست‌ها بیش از ۷۵۰ مفقود دارند که توسط نیرو‌های مقاومت اسیر شدند. البته بسیاری از آن‌ها شهرک نشینان صهیونیست هستند که به نوعی جزو نیرو‌های ذخیره محسوب می‌شوند، زیرا هم آموزش نظامی دیدند و هم مسلح هستند.

القدومی یادآور شد: نیرو‌های ما در این عملیات به خوبی توانستند که ارتش دشمن را غافلگیر کرده و خطوط مقدم آن‌ها را شکستند و وارد سرزمین‌های اشغالی شوند. اینجا بود که شاهد شکست خوردن دکترین نظامی رژیم صهیونیستی هستیم.

نماینده جنبش حماس در ایران عنوان کرد: استراتژی مقاومت فلسطین دارای چند مرحله است. مرحله اول، عدم پذیرش اشغالگر بود. مرحله دوم، مبارزه با سنگ و سلاح بود. مرحله سوم، آزادسازی غزه بود که هزینه زیادی بابت آن دادیم. مرحله بعدی عملیات شمشیر قدس بود و در نهایت نیز جنگ امروز که به نوعی مرحله دوم عملیات شمشیر قدس است.
 
وی افزود: هم اکنون که با شما صحبت می کنم مبارزان فلسطینی داخل شهرک ها هستند و در حال درگیری با دشمنان صهیونیست هستند. بر همین اساس هم طبیعی است که دشمن غافلگیر شده و در میدان نبرد با مبارزان ما نظام مانده است و برای همین است که به کشتار کودکان، زنان و مردم بی دفاع روی آورده است.
 
القدومی ادامه داد: دشمن صهیونیستی ۲۲ بیمارستان شهر غزه را تهدید به بمباران کرده است. آنها خواستار انتقال بیماران این بیمارستان ها هستند. اما مگر می شود هزاران بیمار این بیمارستان ها با جابجا کرد.
 
نماینده جنبش حماس در ایران خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین هنوز چند غافلگیری برای دشمن صهیونیستی دارد. این در حالی است که دشمن صهیونیستی و نتانیاهو و شواری امنیت ملی اسرائیل مدام تهدید می کردند ولی اکنون می بینیم که لحن تهدیدات آنها کمی کاسته شده است.
 
وی اضافه کرد: اهداف دشمن صهیونیستی را می توان در چهار دسته قرار داد. نخست، سرنگونی حماس و از بین بردن قدرت و توان نظامی آن، دوم، برطرف کردن تهدید اسرائیل از جانب غزه، سوم، به کارگیری حداکثر تلاش برای رهایی گروگان ها که ما به آنها اسیر می‌گوییم و چهارم، حمایت از مرزهای خودشان و حمایت از شهروندان.
 
القدومی یادآور شد: اما نتیجه چه شد؟ ما امروز در دهمین روز این جنگ هستیم و نبردهای نیروهای قصامی با دشمنان صهیونیست همچنان ادامه دارد. همچنان هم شاهد هستیم که بمباران علیه مناطق پرجمعیت صهیونیستی ادامه دارد.
 
نماینده جنبش حماس در ایران عنوان کرد: آنها حتی نتوانستند جلوی موشک باران مقاومت را بگیرند و شاهد هستیم که موشک های مقاومت به اسقفان و نقاط دورتر اصابت کرده است. تا امروز بیش از ۱۰۰ موشک به مراکز و اهداف دشمن شلیک شده و با آنها هم اصابت و برخورد کرده است.
 
وی اظهار داشت: امروز تحرکات ایران را در این سوی میدان و تحرکات رژیم صهیونیستی و آمریکا را در آن سوی میدان شاهد هستیم. بنابراین تلاش های ما نباید حالت سکون داشته باشد. پس باید رو به جلو حرکت کنیم و بدانیم رزمندگان با سلاح و ایمان خود در جبهه نبرد حضور دارند.
 
القدومی در پایان گفت: آنتونی بلینکن در سرزمین های اشغالی حضور پیدا کرد و در سخنان و دیدارهای خود با مقامات اسرائیل گفت که به عنوان یک یهودی اینجا حضور پیدا کرده است. حتی در سخنان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هم اگر دقت کنید حتی یک کلمه از فلسطین صحبت نکرد. گویی متن سخنان او در تل آویو نوشته شده و در آمریکا خوانده شده است.
 
انتهای پیام/ ۱۳۴
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار