در مراسم صبحگاه عمومی ستاد ارتش؛

معاون اجرایی ارتش: عملیات «طوفان‌الاقصی» پیروزی بزرگی را برای مقاومت فلسطین رقم زد

امیر سرتیپ محمودی گفت: رزمندگان محور مقاومت در فلسطین با عملیات طوفان‌الاقصی به پیروزی بزرگ و تاریخی دست پیدا کرده‌اند و ما از خداوند می‌خواهیم که زنجیره این پیروزی‌ها را کامل کند.
کد خبر: ۶۲۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ - 16October 2023

امیر سرتیپ محمودیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی ستاد ارتش ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی اظهار داشت: ۲۴ مهر ۱۳۵۸ روز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این اتفاق باعث ایمان مستحکم، بینش عمیق دینی و سیاسی و موجب مکتبی شدن ارتش شد.

امیر سرتیپ محمودی با تأکید بر اینکه هدف تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به اهتزاز در آوردن پرچم معنویت و ارزش‌ها و باور‌های اسلامی در میان کارکنان و خانواده‌های ارتش بوده است، افزود: امروز مردم ارتش را، ارتش مکتبی، مردمی، ولایی و انقلابی در برابر دشمنان می‌دانند که این بسیار مهم و ارزشمند است.

معاون اجرایی ارتش در پایان با اشاره به تحولات فلسطین گفت: رزمندگان محور مقاومت در فلسطین با عملیات طوفان‌الاقصی به پیروزی بزرگ و تاریخی دست پیدا کرده‌اند و ما از خداوند می‌خواهیم که زنجیره این پیروزی‌ها را کامل کرده و شکست نهایی و غیرقابل ترمیم برای دشمن جهان اسلام و صهیونیست‌های غاصب نازل شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار