در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی: ارتش با ارتقای آمادگی‌های نظامی و معنوی از حدود و ثغور کشور حراست می‌کند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: ارتش با ارتقای آمادگی‌های نظامی و معنوی گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا در حراست از حدود و ثغور میهن عزیز اسلامی است.
کد خبر: ۶۲۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ - 16October 2023

امیر صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع کارکنان این نیرو اظهار داشت: ما سرباز ولایت هستیم و برای اثبات این سربازی باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم تا فردایی متفاوت و بهتر از امروزمان داشته باشیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه کارکنان عقیدتی سیاسی به دلیل عضویت در این سازمان مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، گفت: کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی به دلیل ماهیت فرهنگی کارشان در واقع مرزبانان عرصه فرهنگی هستند و تلاش آن‌ها مجاهدت خاموش است.

وی افزود: بی‌تردید تلاش‌‏های کارکنان مؤمن این نهاد ارزشمند در راستای تقویت ارزش‌‏های معنوی و تربیت جوانان متدین در نیرو‌های ارتش، موجب ارتقای معنویت ارتش جمهوری اسلامی شده و توان و روحیه رزمی کارکنان ارتش در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار را تقویت کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: کارکنان عقیدتی سیاسی مسئولیت سنگینی در عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمن بر عهده دارند و پیشگامان جهاد فرهنگی هستند.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: صدور فرمان تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی به‌منظور تقویت بن‌مایه‌های اعتقادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سلاح ایمان و بینش عمیق دینی و سیاسی، از برکات تدابیر ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) بود.

وی افزود: ارتش متخصص و شجاع با بازوی ایمان و اخلاص، در طول هشت سال دفاع مقدس و با تمسک به قرآن و آرمان‌های الهی، مصداق واقعی جهاد فی سبیل الله و ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) شد و لقب زیبا و ماندگار «شجره طیبه» را از فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) دریافت و به‌عنوان نشانی پرافتخار بر سینه نصب کرد تا سربلندتر از همیشه با ارتقای آمادگی‌های نظامی و معنوی، گوش به فرمان معظم‌له در حراست از حدود و ثغور میهن عزیز اسلامی باشد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار