در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

سردار نقدی: نابودی کامل قوای زرهی صهیونیست‌ها در صورت حمله زمینی به غزه/ هرگونه خطای آمریکا با واکنش قاطع گروه‌های مقاومت مواجه می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به توان بالای گروه‌های مقاومت گفت: صهیونیست‌ها در صورت حمله زمینی به غزه، با یک شکست بسیار بزرگ و نابودی کامل قوای زرهی خود مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۶۲۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵ - 17October 2023

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران: «طوفان الاقصی» حرکتی فلسطینی بود و از وجود آن‌ها جوشید/ «طوفان الاقصی» نشان داد به آسانی می‌شود سرزمین‌های اشغالی را آزاد کردسردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» حرکتی فلسطینی بود و از وجود آن‌ها جوشید، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس پس از عملیات نیروهای مقاومت فلسطین، از آمریکا درخواست کمک کرد و به این ترتیب ضعف و ناتوانی خود را نشان داد.

سردار نقدی با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت فلسطین با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند، افزود: این عملیات یک شکست غیرقابل ترمیم را برای صهیونیست‌ها رقم زد و نشان داد که به آسانی می‌توان سرزمین‌های اشغالی را آزاد کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه درباره حضور ناو هواپیمابر آمریکایی‌ها در آب‌های مناطق اشغالی فلسطین هم گفت: آمریکایی‌ها اگر عاقل بودند، هرگز ناو خود را به این مناطق اعزام نمی‌کردند؛ چرا که در صورت ارتکاب به اقدامی نسنجیده، با واکنش قاطع گروه‌های مقاومت در سطح منطقه مواجه می‌شوند.

وی تاکید کرد: گروه‌های مقاومت توان بالایی دارند و اگر آمریکایی‌ها عاقل باشند، سریعاً منطقه را ترک می‌کنند و سرنوشت خود را به رژیم صهیونیستی گره نمی‌زنند.

سردار نقدی در ادامه درباره احتمال حمله زمینی صهیونیست‌ها به غزه نیز گفت: رژیم صهیونیستی نیروی زمینی قدرتمندی ندارد و نهایت توان این رژیم اشغالگر، کشتن زنان و کودکان مظلوم فلسطینی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه یادآور شد: صهیونیست‌ها در هیچ میدانی قدرت مقابله با یک نیروی رزمی واقعی را ندارند و در صورت حماقت و انجام حمله زمینی به غزه، با یک شکست بسیار بزرگ و نابودی کامل قوای زرهی خود مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار