فرمانده نهاجا عنوان کرد؛

نقش مؤثر نیروی هوایی ارتش در همایش پیاده‌روی اربعین

امیر سرتیپ واحدی گفت: نیروی هوایی ارتش نقش موثر و ستودنی در اجرای منویات مقام معظم رهبری در شکوه همایش عظیم پیاده‌روی اربعین در کنار سایر ارکان نظام، ایفا کرد.
کد خبر: ۶۲۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ - 14October 2023

به گزارش گروه دفاعی امینی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم از خادمین اربعین حسینی نهاجا و فراجا در پایگاه شهید لشگری، با اشاره به پروازهای انجام شده از تهران به سمت کشور عراق اظهار داشت: بدون‌ شک برقراری پروازهای پشتیبانی در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی با این حجم و در این مدت محدود در سایه کرامات حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام شده است.

امیر واحدی با بیان اینکه پروازهای منظم و دقیق انجام شده در اجرای ماموریت‌های محوله و در راستای شعار ارتش فدای ملت انجام و مورد تحسین رئیس ستاد اربعین کشور نیز قرار گرفت، افزود: تاکنون اینگونه خدمات‌رسانی سابقه نداشته است و این باعث افتخار نیروی هوایی ارتش است.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه نیروی هوایی در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در شکوه همایش عظیم اعتقادی و سیاسی پیاده‌روی اربعین در کنار سایر ارکان نظام، نقش موثر و ستودنی ایفا کرد، گفت: بار دیگر سربازان نیروی هوایی ارتش با عشق به اباعبدالله الحسین (ع) افتخار خادمی زائران آن حضرت را در صفحات تاریخ زرین این نیروی الهی با نام محبین اهل بیت علیهم السلام به نام خود ثبت کردند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری نهاجا و فراجا در اعزام و انتقال زائران به عراق و بالعکس تصریح کرد: پایگاه هوایی شهید لشگری با روحیه جهادی، ترمینال مسافربری و بخش پلیس گذرنامه را با تعاملی سازنده با فراجا مهیا کردند که نقش همرزمان عزیز در فراجا در تسریع امور در راستای تعامل نیروهای مسلح بسیار خوب و به‌موقع بود و یقیناً این اقدام مورد رضای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار خواهد گرفت.

امیر واحدی بیان کرد: خانواده خلبانان عزیز و همرزمان فنی نقش مهمی در اجرای مطلوب ماموریت‌های واگذاری داشت که از همه آنان صمیمانه تشکر می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش در راستای اجرای اوامر فرماندهی همواره و در همه امور آماده است و ان‌شاءالله در سال‌های آتی به مراتب ماموریت‌های واگذاری را با صلابت و قدرت بیشتر انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار