رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات ‌قزوین:

رمز موفقیت عملیات طوفان الاقصی، اتحاد و خودباوری جوانان فلسطینی است

«طاهرخانی» گفت: جوانان فلسطینی نشان دادند می‌توان با اتحاد، تکیه بر ظرفیت داخلی و خودباوری در برابر رژیم تا بن مسلح به موفقیت دست یافت.
کد خبر: ۶۲۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 14October 2023

«مهدی طاهرخانی» رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر وحدت شیعه و سنی، تاکید داشته‌اند و هم اکنون همین موضوع مهم، سبب موفقیت ها و پیروزی‌های جوانان فلسطینی در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی است.

وی ادامه داد: ملت‌های جهان اسلام بایستی با حمایت های خود از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر، غاصب و کودک کُش اسراییل بایستند.

این مسئول در ادامه جنایات اسرائیل و استفاده از انواع بمب‌ها و بمب فسفری را محکوم کرد و گفت: عملیات پر غرور جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی نشان داد که رژیم اسراییل بسیار ضعیف، ناتوان و رو به زوال است و جریان مقاومت هم یک جوان برنای قد کشیده تازه نفس است که به میدان آمده و سبب براندازی دشمن خواهد شد.

طاهرخانی با اشاره به جمله معروف شهید حاج «قاسم سلیمانی» گفت: ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم و در صورت اذن و اجازه مولایمان و ولی فقیه مسلمین، حاضر هستیم در صحنه های نبرد مستقیم علیه رژیم اشغالگر قدس قدرتمندانه و تا پای جان حضور پیدا کنیم.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خاطر‌نشان کرد: عملیات طوفان الاقصی گامی عاشورایی و طوفنده محسوب می‌شود که نشان دهنده پایان یافتن عمر رژیم اسراییل برای همیشه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار