فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

اصناف در توسعه امنیت اجتماعی نقش اثرگذاری دارند

سردار «تقوی» با تأکید بر ضرورت تحکیم نظم و امنیت به منظور توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور، گفت: اصناف پشتیبان و محور توسعه نظم و امنیت اجتماعی هستند.
کد خبر: ۶۲۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ - 11October 2023

اصناف در توسعه امنیت اجتماعی نقش اثرگذاری دارندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در همایش «پلیس و اصناف» که به مناسبت هفته فراجا در سالن اجتماعات پردیس مشهد برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی می‌داریم و برای پرچمداری نظم و امنیت این سرزمین و مردم ولایی و انقلابی کشور اسلامی‌مان با عزم راسخ می‌کوشیم ثابت قدم و استوار باشیم.

وی افزود: سرمایه‌های اجتماعی نقش موثر و تعیین‌کننده‌ای در تولید، برقراری و پایداری نظم و امنیت عمومی دارند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، اصناف را محور پشتیبان توسعه نظم و امنیت اجتماعی دانست و با تشکر از همگامی و همراهی کسبه و بازاریان و اصناف متعهد مشهد مقدس و استان خراسان رضوی در عبور پیروزمندانه از فتنه‌های دشمنان و معاندان نظام اسلامی خاطرنشان کرد: بصیرت در پیمایش این مسیر نقش ارزنده و‌ موثری دارد.

این مقام ارشد انتظامی بر اهتمام جدی در بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان سرمایه‌های اجتماعی و به ویژه اصناف در پاسداشت ارزش‌های انقلابی و اسلامی و تحکیم امنیت عمومی تاکید کرد.

سردار تصریح کرد: توسعه و شکوفایی اقتصادی با تحکیم امنیت معنا و مفهوم دارد و برگزاری این همایش با پشتیبانی مدیران و نمایندگان اصناف استان نشان از همدلی و همگامی سرمایه‌های اجتماعی پلیس در تولید، برقراری و پایداری نظم و امنیت دارد؛ بر همین اساس وظیفه داریم به همرزمان خود در فرماندهی انتظامی استان و شما یاوران راستین عرض خداقوت داشته باشیم.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «امید نودهی» رئیس پلیس امنیت عمومی استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مأموریتی خود که متکی بر تعامل و مشارکت هوشمند اصناف متعهد و قانون‌مدار خراسان رضوی است، ارائه کرد.

در این همایش از فعالان عرصه خدمت به اصناف و همچنین یاوران پلیس در مجامع صنفی خراسان رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار