در دیدار فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی خراسان رضوی؛

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: کارکنان فراجا در آزمون‌های سخت سربلند هستند

امیر «معصومی» گفت: در فتنه‌ها با مدیریت دشمن، از سوی برخی به کارکنان خدوم انتظامی جسارت‌هایی می‌شود ولی وقتی این غبار از بین می‌رود و حقایق آشکار می‌شود، کارکنان فراجا که در این هجمه‌ها توانستند خود را حفظ کنند و پای نظام مقدس اسلامی بمانند، سرافراز هستند.
کد خبر: ۶۲۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ - 07October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سومین روز از هفته انتظامی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر معصومی در این دیدار با تبریک هفته انتظامی اظهار داشت: فراجا حافظ نظم و امنیت پایدار در کشور است.

وی اقتدار نیروی انتظامی را مرهون اعتماد مردم دانست و خاطرنشان کرد: فراجا مجموعه‌ای یکدست، کارآمد، مقتدر و بهترین تکیه‌گاه برای مردم است و این یک نعمت بزرگ بشمار می‌رود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام افزود: فراجا همواره طی سال‌های گذشته مسیر تعالی و تکامل را پیموده و با تمام توان و قدرت در خط ولایت حرکت کرده و امروزه نیز باید به‌عنوان حافظ ارزش‌‌های اسلام و انقلاب، این مسیر را ادامه دهد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: کارکنان فراجا در آزمون‌های سخت سربلند هستند/ فرمانده انتظامی خراسان رضوی: آگاهی و حساسیت فراجا نسبت به حدود شرعی

معصومی اذعان داشت: بر اثر فتنه و غبارآلود شدن فضا توسط دشمن، جسارت‌‌هایی از سوی برخی به کارکنان خدوم انتظامی صورت می‌گیرد ولی وقتی این غبار از بین می‌رود و حقایق آشکار می‌شود، کارکنان فراجا که در این هجمه‌ها توانستند خود را حفظ کنند و پای نظام مقدس اسلامی بمانند سرافراز هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان فراجا در اجرای مأموریت‌ها ثابت قدم هستند و نمی‌گذارند اهداف دشمن محقق شود، گفت: همانند دوران دفاع مقدس که نیروهای ارتش در کنار مردم و سایر نیروهای مسلح در مقابل دنیای استکبار مقاومت کردند و دشمن بعثی را از سرزمین‌های اشغالی به عقب راندند، امروز هم فراجا برای برقراری نظم و امنیت ایستاده و نمی‌گذارد تهدیدی آرامش عمومی جامعه را به مخاطره بیندازد.

آگاهی و حساسیت فراجا نسبت به حدود شرعی

در ادامه این دیدار سردار تقوی، شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار را شعار امسال هفته انتظامی عنوان کرد و ابراز داشت: تلاش جهادی کارکنان انتظامی در راستای جلب رضایت مردم است، از این‌ رو پلیس استان خراسان رضوی توانسته این شعار را در مشهد محقق سازد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود، پلیس را خادم مردم دانست و با قدردانی از آن‌ها گفت: پلیس پناهگاه امن مردم است که گواه این حقیقت تقدیم ۵۲ شهید از ابتدای سال جاری تاکنون بوده که شش شهید از این تعداد مربوط به استان خراسان رضوی است.

وی تصریح کرد: زندگی کارکنان انتظامی حاضر در صحنه همانند سایر مردم است و آن‌ها نیز با مشکلاتی مواجه هستند اما برخی افراد به آن‌ها زخم زبان می‌‌زنند و بی‌‌خوابی و تلاش مضاعف کارکنان شریف انتظامی را زیر سوال می‌برند؛ بر همین اساس وظیفه ما و کسانی که تریبون در اختیار دارند حمایت از این نیروها است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: کارکنان فراجا در آزمون‌های سخت سربلند هستند/ فرمانده انتظامی خراسان رضوی: آگاهی و حساسیت فراجا نسبت به حدود شرعی

سردار تقوی با بیان اینکه مأموریت پلیس مصداق عینی امر به معروف و نهی از منکر است، تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر از جمله فریضه‌های مهم الهی است که همگان نسبت به اجرای آن باید همت داشته باشند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی فلسفه وجودی فراجا در جامعه را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و یادآور شد: فراجا به‌واسطه مشروعیت و اعتباری که از سوی نظام اسلامی دارد نسبت به حدود شرعی و الهی و آنچه مطابق با آموزه‌های دینی است حساس و آگاه بوده و این اعتبار ایجاب می‌کند کارکنان پلیس در رعایت موازین اسلامی و پیاده‌سازی حدود الهی در درون سازمان و جامعه پیشگام و اولی‌تر از سایرین باشند.

وی خاطرنشان کرد: در مشهد ۱۰ تیم امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده که بطور مداوم در سطح شهر مأموریت‌های محوله را انجام می دهند.

سردار تقوی فرمانده در پایان ضمن اظهار خرسندی از اين ديدار، فعاليت‌های منطقه پدافند هوایی شمال شرق را چشمگير و مهم عنوان كرد و بیان داشت: همرزمان انتظامی نيز در امر مرزبانی و برقراری امنيت در تمامی ابعاد بطور شبانه‌روزی در حال انجام وظيفه هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: کارکنان فراجا در آزمون‌های سخت سربلند هستند/ فرمانده انتظامی خراسان رضوی: آگاهی و حساسیت فراجا نسبت به حدود شرعی

امیر «معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبود به سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» از تلاش شبانه‌‌روزی و موثر پلیس در برقراری آرامش و امنیت عمومی در سطح استان خراسان رضوی تقدیر کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام و جمعی از مسئولین این منطقه، امیر معصومی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها