طی سخنانی؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: دستاوردهای ملت عزیز ایران و ملل اسلامی ریشه در دفاع مقدس دارد

سردار «خوشبخت» گفت: دفاع‌مقدس بدون تردید پرافتخارترین رویداد انقلاب اسلامی و بعد از مجاهدان صدر اسلام و کربلای مقدس است.  تمام دستاوردهایی که امروز ملت عزیز ایران و ملل اسلامی در همه حوزه‌ها از آن بهره‌مند هستند ریشه در دفاع مقدس و مجاهدت شما رزمندگان دارد.
کد خبر: ۶۲۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 11October 2023

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: دستاوردهای ملت عزیز ایران و ملل اسلامی ریشه در دفاع مقدس داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیر کل حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در آیین اولین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع‌ مقدس و مقاومت ستاد کل نیروهای مسلح در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دفاع‌ مقدس بدون تردید پرافتخارترین رویداد انقلاب اسلامی و بعد از مجاهدان صدر اسلام و کربلای مقدس است.  تمام دستاوردهایی که امروز ملت عزیز ایران و ملل اسلامی در همه حوزه‌ها از آن بهره‌مند هستند ریشه در دفاع مقدس و مجاهدت شما رزمندگان دارد.

مدیر کل حفظ آثار  و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه داد: تبدیل شدن ایران اسلامی به یک قدرت دفاعی بالنده، تهدیدناپذیر، امنیت آفرین و مأیوس کننده دشمنان دستاورد شما پیشکسوتان دفاع‌مقدس است. خلق مقاومت و قهرمانان در عراق، یمن، سوریه و فلسطین و سایر نقاط که استکبار را در موضع دفاع قرار داده است از برکت مجاهدت شما است.

وی اعلام کرد: در دفاع مقدس بود که جوامع جهانی فهمیدند که با معنویت و ایمان می‌توان با دشمنان مقابله کرد ولی فقیه عالی متکی به خداوند معنا یافت. فرماندهی امام بزرگوار و مقام معظم رهبری از دستاوردهای دفاع مقدس بود. استکبار جهانی بیش از همه ما این مسأله را درک می‌کند که خیمه جمهوری اسلامی بر عمودی به نام ولایت فقیه برقرار است. ما باید برای حفظ اقتدار نظام اسلامی رابطه خود را با رهبری حفظ کنیم چرا که رمز همه پیروزی‌ها است.

سردار خوشبخت با بیان اینکه هر آنچه در جهت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که قهرمانان واقعی این کشور هستند انجام دهیم هرگز جبران حماسه بزرگی که آنها با جان خویش رقم زده‌اند را نخواهد کرد گفت: فرصت را غنمیت شمرده تا از مجاهدت‌های ایثارگران و پیشکسوتان تجلیل به عمل آید و البته تجلیل ازاین ایثارگران و قهرمانان نباید محدود به روز و ماه شود بلکه همواره باید قدردان جانفشانی آنها باشیم که با جانشان عزت، سربلندی و آزادی کشور را تضمین کردند.

در پایان از 11 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ستاد کل نیروهای مسلح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار