شهادت ۴۳۶ فلسطینی از جمله ۹۱ کودک در حملات رژیم صهیونیستی

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش تعداد شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 09October 2023

شهادت ۴۳۶ فلسطینی از جمله ۹۱ کودک در حملات رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام کرد: تاکنون ۴۳۶ شهروند فلسطینی از جمله ۹۱ کودک و ۶۱ زن به شهادت رسیده اند.

این وزارتخانه تاکید کرد: تاکنون ۲ هزار و ۲۷۱ فلسطینی از جمله ۲۴۴ کودک و ۱۵۱ زن فلسطینی زخمی شده اند.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند: در سومین روز جنگ هستیم، اما هنوز نتوانستیم کنترل اوضاع در اطراف نوار غزه را به دست بگیریم.

این در حالیست که وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست با دست زدن به صد‌ها حمله هوایی پی در پی طی ساعات گذشته، منازل مسکونی و تأسیسات غیرنظامی و بسیاری از مساجد را ویران کرده اند.

این وزارتخانه اضافه کرد: تاکید می‌کنیم که تمام اهداف حملات اشغالگران صهیونیست همین مناطق مسکونی و غیرنظامی بوده است. این حملات شهدا و مجروحان زیادی برجای گذاشته که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

در همین راستا، رسانه‌های خبری از هدف قرار گرفتن مسجد شیخ احمد یاسین در غرب غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد تعداد زخمی‌های عملیات نیرو‌های فلسطینی تا ساعت ۸ صبح (به وقت محلی) به ۲ هزار و ۳۸۲ تن افزایش یافت.

این وزارتخانه اذعان کرد که حال ۳۵۴ تن از آن‌ها وخیم گزارش شده و از ۲۲ تن از آن‌ها که در کما قرار دارند قطع امید شده است.

روز گذشته کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار صهیونیست‌های کشته شده به ۷۰۰ و زخمی‌ها به ۲۱۵۰ افزایش پیدا کرده است که ۳۰۰ زخمی حال وخیمی دارند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار