امام جمعه بردسکن:

فراجا در برقراری نظم و انضباط اجتماعی سربلند است

حجت‌‌الاسلام «امینی» گفت: فراجا در حوزه تامین و تقویت امنیت داخلی، توانسته به شایستگی مأموریت خود را به انجام برساند.
کد خبر: ۶۲۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ - 09October 2023

فراجا در برقراری نظم و انضباط اجتماعی سربلند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر امینی» امام جمعه بردسکن در مراسم صبجگاه مشترک نیروهای مسلح که مناسبت هفته فراجا برگزار شد، اظهار داشت: فراجا در حوزه تامین و تقویت امنیت داخلی، توانسته به شایستگی مأموریت خود را به انجام برساند.

وی با بیان اینکه فراجا اصلی‌ترین و مهم‌ترین نهاد حافظ امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: پلیس با نقش‌آفرینی مثبت در حوزه‌های مختلف ماموریتی سفره پربرکتی از آرامش را برای مردم گسترده است.

امینی گفت: کارکنان فراجا متشکل از نیروهای شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی و ژاندارمری در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیاری را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

امام جمعه بردسکن در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه تفکر انقلابی و مدیریت جهادی برای حل مشکلات مردم باید مورد توجه مسؤولان کشور قرار بگیرد، گفت: توصیه‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و عملیاتی شود چراکه پیروی از زمامدار عادل در سایه تقوایی الهی، عزت و عظمت می‌آورد.

وی با بیان اینکه فراجا با بهره‌مندی از نیروهای مومن، متعهد، متخصص و اخلاق‌مدار توانسته در برقراری امنیت موفق عمل کند، بیان داشت: امنیت پایدار امروز ایران اسلامی مدیون تلاش‌ها و جان فشانی‌های نیروهای فراجا است.

در پایان این مراسم جمعی از کارکنان انتظامی بردسکن مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار