آماده‌باش در تمامی سفارت‌های رژیم صهیونیستی

رژیم اشغالگر قدس از بیم تظاهرات ضدصهیونیستی در کشور‌های جهان به سفارت‌خانه‌های خود دستور آماده‌باش داد و گفت که خود را برای تخلیه در صورت نیاز آماده کنند.
کد خبر: ۶۲۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ - 08October 2023

آماده‌باش در تمامی سفارت‌های رژیم اسرائیلبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بعد از تحولات اردن و مصر که منجر به کشته شدن چند صهیونیست در مصر شد، از همه سفارتخانه‌های خود در سراسر جهان خواست آماده باشند.

شب گذشته کارکنان سفارت این رژیم در اردن، سفارت را تخلیه کردند و راهی تل‌آویو شدند. اردنی‌ها و فلسطینی‌های مقیم اردن شب گذشته در برابر سفارت تل‌آویو در امان و جا‌های دیگر این شهر دست به تظاهرات زدند.

از سوی دیگر، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی کشته شدن دو تن از صهیونیست‌ها در اسکندریه مصر را تأیید کرد. رسانه‌های صهیونیست ساعتی پیش از کشته شدن شش نفر در مصر خبر داده بودند.

بنابراین گزارش، دیروز (شنبه، ۱۵ مهر) گروه‌های مقاومت غزه عملیاتی موسوم به طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی ۱۹۴۸ نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضداسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

در نتیجه این عملیات بنا به آمار رسمی ۵۰۰ نفر و بر اساس غیر رسمی تا ۷۰۰ نفر از نظامیان و غیرنظامیان صهیونیست در اراضی داخلی فلسطین کشته شده‌اند و نزدیک به دو هزار نفر نیز زخمی شده‌اند و صد‌ها تن دیگر به اسارت در آمده‌اند. رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد که بر اثر آن تاکنون، ۳۲۰ نفر بنا به آمار وزارت بهداشت غزه شهید شده و صد‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار