در شورای عالی مسکن نیرو‌های مسلح؛

سرلشکر باقری: حل مشکل مسکن کارکنان نیرو‌های مسلح در اولویت است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح از هیچ تلاشی برای خانه‌دار کردن کارکنان دریغ نکند، گفت: رفع مشکل مسکن کارکنان باید در اولویت همه فرماندهان باشد.
کد خبر: ۶۲۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ - 08October 2023

سرلشکر باقری: حل مشکل مسکن کارکنان نیرو‌های مسلح در اولویت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در چهارمین جلسه شورای عالی مسکن نیرو‌های مسلح به میزبانی ارتش، ضمن تبریک پیروزی‌های چشمگیر مقاومت اسلامی در برابر صهیونیست‌های متجاوز اظهار داشت: با توجه به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه تأمین مسکن، امیدواریم که روند تأمین مسکن در سطح کشور با سرعت و رعایت تمام ضوابط به‌طور جدی دنبال شود.

سرلشکر باقری با اشاره به توافقات مختلف برای تأمین مسکن در نیرو‌های مسلح گفت: با توجه به سختی کار در نیرو‌های مسلح و دوری کارکنان از خانواده‌ها به جهت انجام مأموریت در مناطق مختلف، همواره مسئله مسکن یکی از دغدغه‌ها در مجموعه نیرو‌های مسلح است و همه فرماندهان باید حل مسئله مسکن کارکنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: امیدواریم با روندی که آغاز شده و با همکاری دولتمردان در نهاد‌های مختلف، مسکن کارکنان در تمامی سازمان‌های نیرو‌های مسلح تأمین شود و تعهد ساخت ۵۰۰ هزار واحدی در سطح نیرو‌های مسلح با سرعت بهتری پیش برود.

وی افزود: کارکنان نیرو‌های مسلح باید کمترین دغدغه را داشته باشند تا بتوانند در امر دفاع از کشور و تأمین امنیت به فعالیت خود بپردازند.

سردار باقری اضافه کرد: همه مسئولان در سطح نیرو‌های مسلح و کشور باید با اهتمام جدی در زمینه مرتفع شدن دغدغه مسکن تلاش کنند تا همه کارکنان به‌ویژه کارکنانی که در نقاط صفر مرزی و در دورافتاده‌ترین مناطق مشغول حفاظت و حراست از کشور هستند، دغدغه در این‌خصوص نداشته باشند.

در پایان این جلسه با دستور سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های ساخت مسکن و واگذاری واحد‌های مسکونی آماده‌شده در سطح نیرو‌های مسلح کشور به‌صورت دورسخنی برگزار شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار