فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران:

تجهیزات جدید نزاجا در رزمایش آتی عملیاتی می‌شود

امیر سرتیپ «حیدری» از برگزاری رزمایش نیروی زمینی ارتش در روزهای آتی خبر داد و گفت: در این رزمایش تجهیزات جدید نزاجا عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 08October 2023

امیر سرتیپ حیدریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع اشراف فرماندهی که مورد تأکید فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است، یکی از امور واجب در نیروی زمینی ارتش است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: عمل به اشراف فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به مثابه عمل به یکی از اعمال فروع دین است و با این نگاه عمیق و مقدس به اشراف نگاه می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسللمی ایران و ولایت فقیه، اشراف نیروی زمینی در سال‌های گذشته همواره درخشیده و توانسته‌ایم این نیرو را در صراطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) تبیین فرمودند، هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه درخشش نزاجا مرهون فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: همه نیرو‌ها و فرماندهان توانستند در اشراف درخشان ظاهر شوند و این در واقع به معنای بالا رفتن توان رزمی و روحیه کارکنان شده و به مشکلات آن‌ها هم به خوبی رسیدگی شده است.

امیر حیدری در ادامه درباره رزمایش آینده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: ما امسال رزمایشی را در پیش داریم که جزئیات آن در زمان مناسب اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه ما هر سال رزمایش داریم، افزود: اخیراً رزمایش پهپادی و قبل از آن رزمایش جنگالی را برگزار کردیم. در ادامه نیز یک رزمایش میدانی بسیار خوب خواهیم داشت که همه رسته‌ها در آن شرکت خواهند کرد و برگ زرینی دیگری به افتخارات نیروی زمینی در روز‌های آینده افزوده خواهد شد.

سرتیپ حیدری درباره بهره‌گیری از تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش در رزمایش آینده گفت: ما در همه رزمایش‌ها از تجهیزات خاص و ویژه‌ای که جدیداً در اختیار نیرو قرار گرفته و ساخت متخصصان نزاجا است، بهره می‌گیریم؛ در رزمایش پیش رو هم تجهیزات خیلی خوبی داریم که مورد استفاده قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار