در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: الحاق تجهیزات پیشرفته‌ به «نزاجا»/ نهضت ساخت مسکن را در این نیرو با قدرت دنبال می‌کنیم

امیر سرتیپ حیدری گفت: تجهیزات پیشرفته‌ای به نیروی زمینی ارتش الحاق شده است که از قابلیت‌های بالایی همچون نقطه‌زنی و شبکه‌محوری برخوردار هستند.
کد خبر: ۶۲۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 08October 2023

فرمانده نیروی زمینی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (یکشنبه) در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا که به‌منظور تجلیل از فرماندهان موفق و برگزیده یگان‌های این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه ولایت فقیه نماد عینی صراط مستقیم است، اظهار داشت: به شما عزیزان تبریک می‌گویم که امروز به‌عنوان برگزیدگان این جشنواره در این مراسم حضور پیدا کردید.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: اگر نیروی زمینی امروز درخشیده است به برکت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است که ما مسیر را بر اساس نگاه معظم‌له ترسیم کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این نیرو با تمامی وجود پای کار است، خاطرنشان کرد: در چندین دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) داشتیم، معظم‌له رضایت خود را از عملکرد نیروی زمینی ابراز کردند.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه را یک اصل در نیروی زمینی ارتش دانست و گفت: ولایت‌محوری، ولایت‌پذیری و شایسته‌سالاری سه اصل مدیریت در نیروی زمینی ارتش است و تاکید داریم که همه اقدامات ما باید در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) باشد.

امیر حیدری با اشاره به عدالت‌محوری در نزاجا عنوان کرد: در نیروی زمینی هیچ مقام و منسبی نوبتی نیست؛ همچنین در این نیرو ۳۱ طرح «لبیک» را به عنوان اصل طراحی کرده و آن‌ها را دنبال می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش توجه به کارکنان در این نیرو را حائز اهمیت دانست و افزود: ما در ۱۳ طرح محافظت از کارکنان را در دستور کار قرار دادیم و در مراحل مختلف زندگی از ازدواج، فرزندآوری، و درمان بیماری گرفته تا دیگر مراحل از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به تجهیز نیروی زمینی ارتش به تسلیحات پیشرفته گفت: ما تصمیم گرفتیم که تجهیزات قدیمی نزاجا را عوض کنیم؛ لذا با همکاری وزارت دفاع و ستاد کل نیرو‌های مسلح تجهیزات پیشرفته‌ای را وارد این نیرو کردیم که از قابلیت‌های بالایی همچون نقطه‌زن بودن و شبکه‌محوری برخوردار هستند و می‌توانند نیاز‌های نزاجا را پاسخ دهند.

امیر حیدری ساخت مسکن را از دیگر اقدامات برجسته در نیروی زمینی ارتش برشمرد و تأکید کرد: نهضت ساخت مسکن را در این نیرو با قدرت دنبال می‌کنیم و تا پایان سال ۱۷ هزار مسکن تکمیل می‌شود؛ همچنین نهضت خانه شخصی هم با قدرت پیش می‌رود تا کارکنان ما بعد از پایان خدمت صاحب مسکن باشند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار