در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر؛

دبیر اشراف ستاد کل نیرو‌های مسلح: پیروزی‌های مقاومت با الگوبرداری از تجربیات دفاع مقدس حاصل شده است

سردار «تشکری» با اشاره به عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» گفت: این پیروزی‌ها با الگوبرداری از تجارب دوران دفاع مقدس به دست آمده است و امیدواریم که پیش‌بینی فرمانده معظم کل قوا درخصوص نابودی قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی هرچه زودتر تحقق یابد.
کد خبر: ۶۲۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 08October 2023

دبیر اشراف ستاد کل نیرو‌های مسلح: پیروزی‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی با الگو برداری از دوران دفاع مقدس بدست آمده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمود تشکری» دبیر اشراف ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش که به‌منظور تجلیل از فرماندهان موفق و برگزیده یگان‌های این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر تکریم از سرمایه‌های انسانی است.

سردار تشکری با بیان اینکه کارکنان برای هر سازمانی سرمایه محسوب می‌شوند، ادامه داد: مهم‌ترین سرمایه‌های نیرو‌های مسلح کارکنان هستند و باید این سرمایه‌ها حفظ و بالنده‌تر شوند و ارتقا یابند.

دبیر اشراف ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان اینکه رمز موفقیت نیرو‌های مسلح بهره‌گیری از نیرو‌های مبتکر، خوش‌فکر و انقلابی بوده است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها بر حفظ سرمایه‌های نیروی انسانی تاکید کردند و امروز نیروی زمینی ارتش اقدامات ارزشمندی برای سرمایه‌های انسانی انجام داده است.

وی به موفقیت‌های جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی اشاره و عنوان کرد: این پیروزی‌هایی که شاهدیم با الگوبرداری از تجارب دوران دفاع مقدس به دست آمده است و می‌بینیم که جبهه مقاومت و جوانان و نیروی انسانی کارآمد با استفاده از آن تجربیات چه سرنوشتی را برای رژیم غاصب صهیونیستی رقم زده‌اند. امیدواریم پیش‌بینی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) درخصوص نابودی قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی هرچه زودتر تحقق پیدا کند و قطعاً پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است.

سردار تشکری در ادامه با بیان اینکه در حوزه مسکن سازمانی اقدامات ارزشمندی در نیروی زمینی ارتش صورت گرفته است، گفت: نیروی زمینی ارتش فرامین رهبر معظم کل قوا را در اولویت کاری خود قرار داده و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کند.

دبیر اشراف ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: در حوزه معیشت کارکنان نزاجا هم اقدامات بسیار مشهودی انجام داده است و علی‌رغم همه مشکلات مالی، امیر «حیدری» با استفاده از منابع موجود کار‌های بسیار ارزشمند و جهادی انجام دادند که آثار آن در حال نمایان شدن است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در ارتقای توان و آمادگی رزم نیرو پیشرفت بسیار خوبی داشته است؛ همچنین در زمینه اطلاعات برون‌مرزی هم اقدامات مؤثری در سطح نیروی زمینی ارتش انجام شده و این نیرو تجهیزات خوبی را برای این امر فراهم کرده است.

سردار تشکری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش بیشترین رشد را در ارتقای توان و نیرو‌های خود داشته است، عنوان کرد: عنصر فرماندهی، مدیریت و سرمایه انسانی در این راستا نقش برجسته‌ای ایفا کرده است.

دبیر اشراف ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اقدامات ارزشمندی که در نیروی زمینی ارتش در زمینه توجه به روحیه نیروها و رفاه و خانواده‌ها انجام شده است، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در سال گذشته بیشترین ارتقا را داشته و این به خوبی مشهود است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری‌ها در نیرو‌ها گفت: حضور میدانی فرمانده نیروی زمینی ارتش در میادین و بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس نقش مؤثری در ارتقای توان این نیرو داشته است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هم همیشه تاکید دارند که به میدان بروید و مشکلات و نواقص را برطرف کنید.

سردار تشکری اضافه کرد: کار‌های ارزشمندی هم در حوزه تحقیقات صورت گرفته و این موضوع در ارتقای نیروی زمینی ارتش بسیار مؤثر بوده و زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار