بیانیه روابط عمومی سپاه امام رضا علیه‌السلام به مناسبت هفته فراجا:

مجاهدت‌های فراجا بسترساز توسعه ایران است

روابط عمومی سپاه امام رضا علیه‌السلام به مناسبت هفته فراجا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ - 06October 2023

مجاهدت‌های فراجا بسترساز توسعه ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته انتظامی، این هفته را به همه دلاورمردان فراجا و ملت سلحشور ایران اسلامی تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تولید امنیت و اقتدار ملی است که با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن و جانباز سرافراز در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و ایران اسلامی نقش کم‌نظیر خود را ایفا کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز فراجای قهرمان در مقابل حوادث حساس و پیچیده‌ای که دشمنان این ملت ایجاد کرده‌اند، با همکاری سایر نیروهای مسلح، عالمانه و هوشمندانه عکس‌العمل نشان داده و سربلند بیرون آمده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نگهبانان خستگی‌ناپذیر انتظامی با گام‌های محکم و استوارشان نگذاشته‌اند در فتنه‌هایی که حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی دشمنان این ملت برای به انحراف کشاندن مسیر انقلاب است، مانعی و مزاحمتی ایجاد شود و به شایستگی مقاومت و ایستادگی کرده است.

در ادامه این بیانیه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت جامعه، آمده است: بدون تردید پیشرفت و توسعه هر کشوری در گرو ایجاد امنیت و آرامش پایدار است و نیروهای پرتلاش فراجا خالصانه و جهادگرانه با حضور در اقصی نقاط کشور این بستر حیاتی و مهم را برای شتاب‌گرفتن توسعه ایران اسلامی فراهم کرده‌اند.

سپاه امام رضا علیه‌السلام در پایان این اطلاعیه با تجلیل از خدمات سنگرداران همیشه بیدار در فراجا این هفته را به ملت بزرگ ایران به‌ویژه کارکنان خدوم انتظامی تبریک گفته و از خداوند متعال، سعادت و بالندگی این نیروی مردمی را مسألت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار