مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

245 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی زنجانی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 245 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی زنجانی اهدا شد.
کد خبر: ۶۲۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ - 06October 2023

245 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی زنجانی اهدا شدبه گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی زنجانی اهدا شد، اظهار داشت: اهدای این کمک هزینه‌ها با هم‌افزایی و همکاری سپاه استان صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است.

وی با اشاره به اینکه اهدای جهیزیه به نوعروسان در دو مرحله انجام شد، اضافه کرد: اهدای این کمک هزینه‌ها با همکاری سپاه انجام شده و امیدواریم در طول سال این همکاری‌ها توسعه بیشتری داشته باشد.

صالحی با اشاره به اینکه در هفته دولت نیز ۳۵ دستگاه یخچال به نیازمندان اهدا شد، اضافه کرد: این اقلام به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت و ۱۰۶ شهید کارمند استان در قالب طرح شهید رجائی با هم افزایی بسیج کارمندی استان زنجان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به سایر همکاری‌های مشترک بین این دو ارگان اشاره کرد و گفت: با همکاری مشترکی که بین کمیته امداد و سپاه استان وجود دارد، خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف با رویکرد محرومیت زدایی و راهبرد توانمندسازی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مشترک این دو ارگان بحث کمک‌های مومنانه در حوزه معیشت و تحصیل و کمک به زوج‌های جوان نیازمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار