در جریان رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش صورت گرفت؛

انهدام اهداف در ساحل و دریا توسط پهپاد‌های نیروی دریایی ارتش

در ادامه اجرای مرحله عملیاتی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش، پهپاد‌های رزمی نیروی دریایی ارتش با پرواز از عرشه یگان‌های سطحی نیروی دریایی ارتش با موفقیت اهداف از پیش تعیین شده در ساحل و دریا را مورد اصابت قرار دادند.
کد خبر: ۶۲۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ - 04October 2023

انهدام اهداف در ساحل و دریا توسط پهپاد‌های نیروی دریایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش، پهپاد‌های انهدامی نیروی دریایی ارتش شامل باور ۵، ژوبین و آرش که از مبدأ دریا و عرشه یگان‌های سطحی نیروی دریایی ارتش در قالب ناودسته پهپادبر این نیرو در نقاط مختلف به پرواز درآمده بودند، با طی مسافت طولانی، اهداف خود در ساحل و دریا را با موفقیت مورد اصابت قرار دادند.

امیر شیخ افزود: پایش و رصد محیط پیرامونی در دریا و همچنین شناسایی اهداف دریایی نیز از دیگر ماموریت‌هایی بود که توسط پهپاد‌های عمود پرواز چمروش نیروی دریایی ارتش و از مبدأ یگان‌های شناور انجام شد.

سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش اضافه کرد: تمرین پرواز پهپاد‌های شناسایی نیروی دریایی ارتش فراتر از مرز‌های دریایی و ایجاد اشراف اطلاعاتی برای یگان‌های شناور از دیگر مأموریت‌های اجرا شده در این بخش از رزمایش بود و تحرکات یکان‌های فرامنطقه‌ای از نزدیک رصد و مستندسازی شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار