نشست مشترک فرماندهان عالی‌رتبه ارتش و سپاه برگزار شد

نشست صمیمانه فرماندهان و مسئولان عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ - 02October 2023

همدلی و برادری ارتش و سپاه نقطه امید رهبر معظم انقلاب و ملت ایران و مایه یأس دشمنانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پایان هفته دفاع مقدس و ایام گرامیداشت خجسته میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت، نشست صمیمانه فرماندهان و مسئولان عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان «شکوه وحدت» در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام برگزار و از تقریظ فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای بر تمثال نقاشی‌شده شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» نیز رونمایی و به خانواده معظم شهید اهدا شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت دفاع مقدس به‌عنوان یکی از حماسه‌های جاودان تاریخ اسلام و ایران، با اشاره به نقش معنویت و عنصر اخلاص و توکل به خدا در هشت سال دفاع مقدس و اهمیت بصیرت دینی در عصر جنگ شناختی و ترکیبی دشمن خاطرنشان کرد: به باور فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) توجه به بصیرت دینی و آمادگی معنوی منبع قدرت نرم و پشتوانه‌ای است که نه‌تنها استحکام بخش ملت و بازدارندۀ تهاجمات دشمن است بلکه حرکت‌آفرین و بن‌بست‌شکن نیز هست.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی اضافه کرد: تقویت روحیۀ مقاومت و ایستادگی، درک وظایف دینی، تقویت قدرت تشخیص حق از باطل و پیروزی در جنگ اراده‌ها، ارتقای بصیرت سیاسی و برخورداری از هدایت و عنایت ویژۀ حق تعالی از دیگر آثار بصیرت دینی است، که ضرورت ارتقا و تقویت این عنصر حیاتی بین نیرو‌های مسلح و مدافعان انقلاب و ایران عزیز را مضاعف می‌سازد.

در ادامه این مراسم دو تن از فرماندهان پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرات الهام‌بخشی از دوران دفاع مقدس ارائه کردند.

در پایان این مراسم با حضور فرماندهان کل ارتش و سپاه، نماینده ولی فقیه در سپاه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا از تقریظ رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بر تمثال نقاشی‌شده شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده رونمایی و به خانواده معظم شهید اهدا شد.

متن تقریظ فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و رحمت خداوند بر شهید عزیزم
علو درجات الهی نصیب آن روح بلند باد

سید علی حسینی خامنه‌ای»

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار