یادداشت/

عصبانیت «اینترنشنال» از خبرگزاری دفاع مقدس!

یادداشتی در «خبرگزاری دفاع مقدس» مبنی بر نقش برخی کافه‌ها در شبکه‌سازی جهت اقدام علیه امنیت ملی منتشر شد که گویی به مذاق رسانه‌های معاند خوش نیامده است.
کد خبر: ۶۲۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴ - 02October 2023

گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌: دو روز پیش (شنبه ۸ شهریور) یادداشتی با تیتر «مراکزی برای شبکه‌سازی علیه امنیت ملی» در «خبرگزاری دفاع مقدس» منتشر شد که بیش از بازتاب در رسانه‌ها و مجامع داخلی، در رسانه‌های فارسی‌زبان و معاند خارجی واکنش به‌دنبال داشت؛ گویی این یادداشت که به نقش برخی کافه‌ها در شبکه‌سازی جهت اقدام علیه امنیت ملی اشاره دارد، به مذاق مجیزگویان رسانه‌های وابسته خوش نیامده است.

در یادداشت مورد اشاره نامی از شخص یا شخصیتی برده نشده است؛ اما اینکه چرا تعطیلی تعدادی کافه برای گردانندگان این رسانه‌های معلوم‌الحال اهمیت دارد، تأییدی بر این ادعاست که این اماکن، همان‌گونه که عنوان شده، محلی برای سازماندهی افرادی به‌منظور فعالیت علیه امنیت ملی کشور است. براین اساس بدیهی و طبیعی است که محدود و مسدود شدن بخشی از کانال‌های ارتباطی سرویس‌های جاسوسی و معاند برای به انحراف کشاندن جوانان ناآگاه، خوشایند آن‌ها نباشد و در مواجهه‌ای منفعل‌گونه و درپی مقاصد انحرافی خود، نگارنده و رسانه‌ مطبوعش را متوهم جلوه دهند.

عصبانیت ایران اینترنشنال از خبرگزاری دفاع مقدس؟!

البته از رسانۀ بی‌هویتی که با پول‌های هنگفت دشمنان قسم‌خوردۀ مردم و نظام اسلامی تغذیه می‌شود و فساد اخلاقی مدیران و دست‌اندرکاران آن حتی برای رسانه‌های همردیف خود نیز ناخوشایند و چرک است و برمبنای سیاست پلید و کهنۀ «تفرقه بینداز و حکومت کن» علیه آرمان‌های متعالی ملتی شریف و بافرهنگ شکل گرفته است، انتظاری بیش از این هم نمی‌رود.

واضح است که هر کشوری برای کنترل و اداره امور جامعه قوانینی دارد که همگان، اعم از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ملزم به رعایت آن هستند؛ در این میان تفاوتی بین صنوف نیست و افراد در هر موقعیت و جایگاه موظف به تمکین از قانون هستند، و براساس قانون رایج در تمام کشور‌های دنیا، هرگونه فعالیت علیه حاکمیت و امنیت ملی جرم محسوب می‌شود.

در این راستا و در جهت ایجاد امنیت روانی جامعه به‌ویژه جوانان و خاصه دانشجویان، اخیراً رئیس دانشگاه تهران به دلیل مسجل شدن مغایرت فعالیت ۱۵ کافه در اطراف این دانشگاه با قانون رایج کشور، خواستار تعطیلی آن‌ها شده است که در واقع امری بدیهی و طبیعی است.

شاید عدم همراهی مردم درپی فراخوان‌های متوهمانه و متعدد رسانه‌های معاند در سالگرد اغتشاشات پاییز سال گذشته که الحق شکستی برای اپوزیسیون خارج‌نشین بود، بیش از هر زمان دیگری آن‌ها را عصبانی کرده باشد؛ آنقدر که تابِ انتشار یک یادداشت را هم نداشته باشند؛ ولی نکته مهم و قابل اعتناء دانش اجتماعی و بصیرت رفتاری مردم و ملت ایران است که همواره خاک پاک میهن را حریمی مبارک دانسته‌اند.

«خاک» برای ایران و ایرانی یادآور هشت سال مجاهدت و ترسیم باشکوه‌ترین نگارۀ ایستادگی به گواهی تاریخ است که ملتی بی‌دفاع در برابر اجماعی جهانی مردانه ایستادند. اکنون نیز میدان همان میدان است و تنها موقعیت تغییر کرده است. امروز خاکریز جبهه‌ها میادین نبرد فرهنگی و رسانه‌ای است و ما در این مسیر نیز اقتدا می‌کنیم به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: «منحرفین هرچه شما را بدگویی کنند، برایتان بهتر است؛ مصیبت آن وقت خواهد بود که از شما تعریف کنند.»

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها