با حضور جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)؛

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد

آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور سرلشکر حسنی سعدی در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ - 01October 2023

آیین تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در آیین تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، خطاب به دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه افسری امام علی (ع) مرکز ثقل تمام فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش است؛ چراکه شالوده همه‌ی آموزش‌ها در این‌ دانشگاه بسته می‌شود؛ بنابراین اگر این شالوده را محکم ببندید و آموزش‌ها را به خوبی فرابگیرید، اطمینان داشته باشید که نیروی زمینی تا بالاترین رده در هر مأموریتی موفق خواهد بود.

سرلشکر حسنی سعدی افزود: دانشجویان در دانشگاه افسری امام علی (ع) باید به شایستگی پرورش یابند و سلاح‌ها را به طور کامل بشناسد تا اگر جنگی پیش بیاید، بتوانند به‌عنوان فرمانده به منطقه عملیات اعزام شوند و از تجهیزات خود به درستی استفاده کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: عملیات‌های بزرگی مانند فتح‌المبین به راحتی انجام نشد؛ در این عملیات فرماندهان گردان‌های ما به تمام اطلاعات عراقی‌ها دسترسی داشتند و از تمامی جزئیات مطلع بودند. فرماندهان گردان‌ها برای حمله به عراق بی‌تابی می‌کردند؛ آن‌ها اعتماد به نفس داشتند و می‌دانستند که توانایی انجام این کار را دارند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار