دبیر شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

افتتاح یادمان شهدای گمنام پارک شهید سبحانی در اهواز

امرایی از افتتاح یادمان شهدای گمنام پارک شهید سبحانی در اهواز خبر داد و گفت: پیکر مطهر 2 شهید گمنام در این نقطه از شهر اهواز تدفین شده اند، جایی که محل حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز نیز بوده است.
کد خبر: ۶۲۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 01October 2023

افتتاح یادمان شهدای گمنام پارک شهید سبحانی در اهواز«سیامک امرایی» دبیر امور شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از افتتاح یادمان شهدای گمنام پارک شهید سبحانی در اهواز خبر داد.

وی اظهار داشت: آئین افتتاح این یادمان با حضور آیت الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه خوزستان، «رضا امینی» شهردار کلانشهر اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

امرایی با تقدیر از شهردار منطقه 6 اهواز بابت همراهی در ساخت این یادمان، گفت: پیکر مطهر 2 شهید گمنام در این نقطه از شهر اهواز تدفین شده اند، جایی که محل حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز نیز بوده و به همین دلیل تصاویر شهدای این حادثه نیز در ستون‌های این یادمان جانمایی شده تا یاد و خاطره این عزیزان و جنایات ضد حقوق بشری دشمنان نظام و انقلاب در این مکان مقدس به یادگار بمانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها